Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

پک افطاری رستوران ارکیده؛ پک ماه رمضان بیرون‌بر و سالنی

  • خانه
  • وبلاگ
  • پک افطاری رستوران ارکیده؛ پک ماه رمضان بیرون‌بر و سالنی
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
پک افطاری رستوران ارکیده

یک سال دیگر به چشم برهم زدنی سپری شد و رمضان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هم از راه رسید. بسیاری از مردم هم در ماه رمضان سنت دیرینه افطاری دادن را برپا می‌کنند. فرقی نمی‌کند که قصد برگزاری ضیافت افطاری خانوادگی را دارید یا برای ادای نذر خود برنامه‌ریزی می‌کنید؛ پک افطاری رستوران ارکیده به‌عنوان بهترین گزینه پیش روی شماست. اگر کنجکاو هستید که با جزئیات خدمات گروه غذایی ارکیده برای افطار آشنا شوید، مطالعه مطلب حاضر را از دست ندهید.

یک سال دیگر به چشم برهم زدنی سپری شد و رمضان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هم از راه رسید. ماه رمضان برای ایرانی‌ها همواره یادآور سفره‌های رنگین افطار و سحر است که در کنار خانواده شیرینی دو چندان پیدا می‌کند. بسیاری از مردم هم در ماه رمضان سنت دیرینه افطاری دادن را برپا می‌کنند. فرقی نمی‌کند که قصد برگزاری ضیافت افطاری خانوادگی را دارید یا برای ادای نذر خود برنامه‌ریزی می‌کنید؛ پک افطاری رستوران‌کافه‌های ارکیده به‌عنوان بهترین گزینه پیش روی شماست. اگر کنجکاو هستید که با جزئیات خدمات گروه غذایی ارکیده برای افطار آشنا شوید، مطالعه مطلب حاضر را از دست ندهید.

پک افطاری رستوران ارکیده شامل چه آیتم‌هایی است؟

از گذشته‌های دور تا به امروز، سفره‌های افطار ایرانیان در ماه رمضان با روزهای دیگر کاملا متفاوت بوده است. خانواده‌ها همواره سفره‌های افطار را با خوراکی‌های سالم و مقوی تدارک می‌بینند که بعد از یک روز کامل روزه‌داری نیاز غذایی بدن به‌صورت کامل تامین شود.

رستوران‌کافه‌های ارکیده در تهیه پک افطاری این موضوع مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است. مجموعه‌ای از بهترین، سالم‌ترین و مقوی‌ترین خوراکی‌ها در کنار یکدیگر پک افطاری رستوران ارکیده را تشکیل می‌دهند. از جمله آیتم‌های تشکیل دهنده این پک افطار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نان سنگگ تازه
  • پنیر
  • کره
  • مربا
  • گردو
  • سبزی خوردن
  • خرما
  • بامیه
  • چای
  • شله‌زرد
  • حلوا
  • فرنی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خوراکی‌های خوشمزه زیادی در این پک وجود دارند تا افراد با سلیقه‌های مختلف از آن لذت ببرند. البته بیشتر آیتم‌های پک افطاری را خوراکی‌های شیرین تشکیل می‌دهند که مناسب افطار هستند. رستوران‌کافه‌های ارکیده امکان سفارش پک افطاری به‌صورت سالنی و بیرون‌بر را فراهم کرده است. آیتم‌های موجود در هر دو پک افطاری مشترک است. البته در سفارش‌های داخل سالن، چای با فنجان برای شما سرو می‌شود.

البته یک انتخاب دیگر هم برای سفارش داخل سالن پیش روی شماست. اگر مایل هستید پس از افطار، غذای لذیذی سفارش دهید، می‌توانید به‌جای پک افطاری فوق، پک تک‌نفره شامل نان تازه، پنیر لیقوان، سبزی خوردن و چای را انتخاب کنید. به‌این ترتیب پس از افطار مختصر از منوی رستوران، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

پک افطاری رستوران ارکیده
پک افطاری رستوران ارکیده

آنچه پک افطاری رستوران ارکیده را متمایز می‌کند

پک افطاری رستوران‌کافه‌ ارکیده چند ویژگی مهم دارد که آن را به انتخابی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

۱. تناسب آیتم‌های پک افطاری

یکی از مشکلات برخی از پک‌های افطاری، عدم تناسب بین آیتم‌های موجود در آن‌هاست. این موضوع بعضا باعث اسراف مواد غذایی می‌شود که امر پسندیده‌ای نیست. این در حالی‌ست که رستوران‌کافه‌های ارکیده آیتم‌های موجود در پک افطاری ارکیده را به‌اندازه یک نفر تهیه کرده‌اند. البته برای کسانی که قصد میل کردن غذا پس از افطار را دارند، سفارش هر پک برای دو نفر نیز کفایت می‌کند.

۲. بسته‌بندی مقاوم، شیک و بهداشتی

رستوران‌کافه‌های ارکیده برای پک افطاری خود یک بسته‌بندی اختصاصی تدارک دیده است. به‌این ترتیب تمام آیتم‌ها به‌صورت منظم در بسته‌بندی قرار می‌گیرند. از طرفی دیگر این بسته‌بندی، استاندارد بهداشتی لازم برای نگهداری مواد غذایی را دارد.

۳. استفاده از مواد غذایی درجه یک و تازه

تمام آیتم‌های موجود در پک افطاری ارکیده از مواد غذایی درجه یک و تازه تشکیل می‌شوند. نان سنگگ و سبزی خوردن به‌صورت روزانه تهیه می‌شوند. ضمن اینکه حلوا، شله‌زرد و فرنی نیز پخت روز هستند. این موضوع باعث شده تا کیفیت پک افطاری ارکیده رضایت همه مشتریان عزیز را در پی داشته باشد.

۴. امکان سفارش کیلویی یا تک‌نفره حلوا، شله زرد و فرنی

شما می‌توانید شله‌زرد، حلوا و فرنی را به‌صورت جداگانه در رستوران ارکیده سفارش دهید. امکان سفارش این آیتم‌ها به‌صورت کیلویی و تک‌نفره فراهم شده است. اگر قصد سفارش این آیتم‌ها در حجم بالا را دارید، بهتر است از قبل هماهنگی لازم را با پرسنل رستوران انجام دهید.

۵. ارسال پک‌های افطاری

رستوران‌ کافه‌های ارکیده خدمات ارسال پک‌های افطاری را نیز ارائه می‌کند. این رستوران مجموعه حمل و نقل اختصاصی برای ارسال سفارشات مشتریان دارد. بر این اساس می‌توانید با هماهنگی قبلی، سفارش خود را درب منزل یا هر جای دیگر تحویل بگیرید.

خدمات برگزاری ضیافت افطاری رستوران ارکیده
خدمات برگزاری ضیافت افطاری رستوران ارکیده

خدمات برگزاری ضیافت افطاری در رستوران‌کافه‌های ارکیده

در کنار سفارش پک افطاری، می‌توانید روی خدمات برگزاری ضیافت افطار در رستوران‌کافه‌های ارکیده هم حساب ویژه‌ای باز کنید. این رستوران در حال حاضر در قالب ۱۰ شعبه در ۵ استان تهران، البرز، گیلان، مازندران و اصفهان آماده پذیرایی از ضیافت‌های افطار شماست.

این مطلب هم مطالعه کنید: لیست طرز تهیه سریع ۳۱ شیرینی خانگی عید نوروز

علاوه بر سالن‌های عمومی با ظرفیت پذیرایی بالا، می‌توانید با رزرو سالن‌های اختصاصی شیک و مجلل هر شعبه، مراسم خود را با تعداد مهمانان کمتر برگزار کنید. همه ساله بسیاری از خانواده‌ها و سازمان‌ها ضیافت افطار ماه رمضان خود را در رستوران‌کافه‌های ارکیده برگزار می‌کنند. خدمات ویژه مانند پذیرایی با پک افطاری رستوران ارکیده، آیتم‌های کافه، منوی رستوران، پارکینگ اختصاصی و … ارکیده را به بهترین رستوران برای افطاری تبدیل کرده است.

راهنمای سفارش پک افطاری رستوران ارکیده یا رزرو برای ضیافت افطار

خدمات پک افطاری رستوران ارکیده و برگزاری مراسم در تمام شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت راهنمایی، سفارش و رزرو کافی است با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به شعبه موردنظرتان سر بزنید.

ردیفنام شعبهشماره تماس
۱شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)۰۲۱-۳۴۱۲۲
۲شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)۰۲۶-۳۴۱۲۳
۳شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶
۴شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰
۵شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲
۶شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان)۰۱۳-۴۴۴۰۴۶۴۵
۷شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)۰۱۳-۴۵۶۴۴۴۸۰
۸شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)۰۲۱-۷۲۱۴۶
۹شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)۰۲۱-۷۹۳۹۷
۱۰ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)۰۲۱-۷۸۷۱۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *