Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

طرز تهیه کوکی های فانتزی

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
طرز تهیه کوکی های فانتزی | مجله شیرینی پزی تک آشپز

کوکی های فانتزی یک نوع شیرینی رایج در دنیای خیالی هستند. اگر به دنبال راه‌هایی برای خلق این کوکی های فانتزی خاص در خانه هستید، می‌توانید با ترکیب رنگ‌های رنگارنگ، استفاده از موادی مانند شکلات، شیرینی‌های تزئینی، و گلبرگ‌ها، کوکی هایی را خلق کنید که بی نظیر و مخصوص به نظر برسند.

همچنین، می‌توانید از استند آلومینیومی یا قالب تزئینی با طرح‌های فانتزی استفاده کنید تا کوکی های شما شکل‌ها و طرح‌هایی فانتزی بگیرند. با کمی از خلاقیت، به راحتی می‌توانید کوکی های خیره کننده‌ای را خلق کنید که هر کسی را شگفت زده کنند. مجله تک آشپز آمده تا آسان ترین روش آماده کردن کوکی های فانتزی رو به شما آموزش بده. پس با ما همراه باشید.

مشاهده دستور تهیه انواع شیرینی و کیک در مجله تک آشپز

مواد لازم برای تهیه آسان کوکی های فانتزی

مواد لازممقدار مواد
 آرد ۳ و نیم لیوان
 نمک ۱/۴ قاشق چای خوری
 بیکینگ پودر ۱ قاشق چای خوری
 کره ۱ لیوان ( ۲۲۷ گرم)
 شکر  ۱ و نیم لیوان
 تخم مرغ ۲ عدد
 وانیل ۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه سریع کوکی های فانتزی

کره و شکر و وانیل را خوب بزنید، سپس تخم مرغ را اضافه کرده و بعد آرد و نمک و بیکینگ پودر را الک کرده، به مواد اضافه کنید تا خمیری شود. (اگه خیلی خشک شد ۱ تا ۲ قاشق چای خوری شیر اضافه کنید. زیاد خمیر را ورز ندید. اگر خمیر به دست میچسبه اصلا مهم نیست، باید کمی نرم باشه)، خمیر را نصف کرده در ۲ کیسه گذاشته و به مدت ۱ ساعت در یخچال قرار دهید.

فر را روی درجه ۱۸۰ قرار دهید. سطح کار را آرد پاشیده و خمیر را به ضخامت نیم سانت پهن کنید. (هر بار فقط به میزانی که نیاز دارید از یخچال خمیر خارج کنید و مابقی را مجددا در یخچال قرار دهید)

طرز تهیه کوکی های فانتزی | مجله شیرینی پزی تک آشپز
خمیر را قالب زده و روی کاغذ روغنی توی سینی قرار دهید (نیازی نیست کاغذ را چرب کنید) و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه درون یخچال بگذارید ( اینکار باعث میشه بیسکوییت ها توی فر وا نروند)

در فر ۱۸۰ درجه به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید و یا تا زمانی که دور بیسکوییت ها طلایی شود (رنگ روی بیسکوییتها نباید عوض بشه)، خوب تا اینجا بیسکوییت ها آماده هستند.

خیلی راحت با یک قاشق روی بیسکوییت رویال آیسینگ بریزید و با چاقو رویش را صاف کنید.
حالا با قیفی که درست کردید میتوانید با یک ورقه روغنی این کار را بکنید و روی بیسکوییت ها رو تزیین کنید.
برای نمونه بیس و پایه ی کار را صورتی روشن بزنید. بعد با فاصله خطوط سفید را با قیف ایجاد کنید و بعد خطوط قرمز رو بین خطوط سفید بکشید.
حالا با یه خلال دندون عمود بر جهت خطوط یه بار بالا و یه بار را به پایین یکی درمیون بکشید تا موجی شکل بشه و با سفید دورگیری اش کنید.

کوکی های فانتزی شما آماده هستند!

شما میتوانید تصاویر کوکی های خود را به آیدی پشتیبانی تک آشپز(@backlink_web) در ایتا ارسال کنید تا با نام خودتان در سایت منتشر کنیم.

تصاویر بیشتر از انواع کوکی های فانتزی

طرز تهیه کوکی های فانتزی | مجله شیرینی پزی تک آشپز

 

طرز تهیه کوکی های فانتزی | مجله شیرینی پزی تک آشپز

 

طرز تهیه کوکی های فانتزی | مجله شیرینی پزی تک آشپز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *