Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

تفاوت قیمت آزمایش با بیمه و بدون بیمه

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
قیمت آزمایش با بیمه

اگر بیمه هستید نگران هزینه های آزمایشات سالانه خود نباشید؛ زیرا قیمت آزمایش با بیمه بسیار مناسب تر از قیمت آن به صورت آزاد است. خبر خوب آنی آزما برای شما این است که امکان پرداخت هزینه آزمایشات با بیمه سلامت نیز امکان پذیر است؛ پس همین الان با تیم پشتیبانی آنی آزما تماس بگیرید و درخواست آزمایش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن از سلامت خود اطمینان حاصل نمایید.

بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه آزمایش به صورت آزاد، از انجام آن منصرف می شوند. آنی آزما امکانی را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید با هر بیمه ای که دارید، آزمایش مورد نظر خود را در منزل با مناسب ترین قیمت انجام بدهید و از خدمات درمانی بهره مند شوید. یکی از آزمایشات مهمی که می توانید هزینه آن را با استفاده از بیمه خود، حتی بیمه سلامت پرداخت کنید، آزمایش چکاپ کامل است که باید بر اساس رده سنی افراد، هر ۶ ماه تا یک سال انجام شود.

محاسبه قیمت آزمایش با بیمه سلامت
محاسبه قیمت آزمایش با بیمه سلامت

هزینه آزمایش ها با استفاده از انواع بیمه

امروزه شرکت های بیمه ای زیادی در کشور وجود دارند که تعرفه های آن ها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام بر اساس مصوبات خود، تمام یا بخشی از هزینه های درمان شما که شامل انواع آزمایش هم می شود را بر عهده می گیرند؛ بنابراین برای بهره مندی از خدمات بیمه ای در گام اول باید بدانید که بیمه شما چند درصد از هزینه آزمایشات را بر عهده می گیرد تا بتوانید قیمت آزمایش با بیمه را محاسبه کنید.

هزینه آزمایش ها با استفاده از بیمه تأمین اجتماعی

یکی از معروف ترین سازمان های بیمه ای در ایران، تأمین اجتماعی است. تأمین اجتماعی در هر شهر کشور درمانگاه های مخصوص به خود را دارد که خدمات آن به صورت رایگان انجام می شود، اما ممکن است این مراکز تمام آزمایشات یا خدمات درمانی را انجام ندهند؛ به همین دلیل افرادی که این بیمه را دارند، باید به آزمایشگاه های دیگری مراجعه کنند. معمولاً بیمه تأمین اجتماعی ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه آزمایشات شما را پرداخت می کند.

البته این میزان بسته به آزمایشگاه مورد نظر هم دارد. برخی از آزمایشگاه ها با سازمان تأمین اجتماعی قرارداد دارند و هزینه آزمایش را به طور کامل از این سازمان دریافت می کنند؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت آزمایش با بیمه تأمین اجتماعی می توانید همین الان با کارشناسان آنی آزما تماس بگیرید و تمام اطلاعات را در خصوص بیمه خود از آن ها سؤال کنید.

قیمت آزمایش با بیمه ای تأمین اجتماعی
قیمت آزمایش با بیمه ای تأمین اجتماعی

قیمت آزمایش با بیمه سلامت

بیمه سلامت، پوشش بیمه اغلب ایرانی ها بوده و برای کاهش هزینه های درمانی از طرف دولت به مردم اعطا شده است. قیمت آزمایش با بیمه سلامت نسبت به قیمت آزمایش به صورت آزاد بسیار کمتر است. یکی از مهم ترین مزایای آنی آزما، امکان انجام آزمایش با بیمه سلامت است؛ زیرا بسیاری از آزمایشگاه ها این بیمه را قبول ندارند.

بسته به نوع آزمایش، بیمه سلامت نیز همانند بیمه تأمین اجتماعی ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه آزمایش را پرداخت می کند. به عنوان مثال اگر هزینه آزمایش شما یک میلیون تومان با تعرفه آزاد باشد، میزان پرداختی شما با استفاده از بیمه سلامت در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

قیمت آزمایش با بیمه تکمیلی

یکی دیگر از معروف ترین بیمه ها در ایران، بیمه پایه و تکمیلی است. پرداخت هزینه های آزمایشات با این نوع بیمه تا حد زیادی به میزان فرانشیز یا حق امتیاز شما وابسته است. اگر فرانشیز شما کامل باشد، قیمت آزمایش با بیمه به صورت کامل پرداخت می شود. در غیر این صورت هزینه آزمایش بر اساس حق امتیاز شما محاسبه خواهد شد.

در آنی آزما امکان انجام آزمایش ها با بیمه های پایه و تکمیلی هم وجود دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی آنی آزما تماس بگیرید تا با اطمینان بیشتری، درخواست آزمایش خود را ثبت کنید.

 قیمت آزمایش با بیمه
قیمت آزمایش با بیمه

هزینه انجام آزمایش با بیمه سلامت

مهم ترین آزمایشاتی که با بیمه قابل پرداخت هستند

داشتن حق بیمه یک مزیت مهم برای افراد است؛ زیرا با استفاده از آن می توانند بسیاری از هزینه های درمان آن را کاهش دهند و سلامت خود را اولویت قرار دهند. تفاوت قیمت آزمایش با بیمه و آزاد بسیار چشمگیر است. اغلب آزمایشات با بیمه قابل پرداخت هستند، اما باز هم به مهم ترین آن ها که باید به صورت سالانه یا حتی ماهانه انجام شود، اشاره می کنیم:

آزمایش چکاپ کامل؛ ضروری ترین آزمایش سالانه

یکی از ضروری ترین آزمایش هایی که باید به صورت سالانه انجام دهید، چکاپ کامل است. این آزمایش شامل فاکتورهای بسیار زیادی می شود که سلامت بدن را از تمام جهات مورد بررسی قرار می دهد. بدیهی است هر چقدر فاکتورهای مورد آزمایش بیشتر باشد، قیمت آزمایش هم افزایش می یابد؛ اما اصلاً نگران نباشید. اگر به آنی آزما مراجعه کنید، قیمت آزمایش با بیمه محاسبه می شود و شما هزینه بسیار کمی را پرداخت خواهید کرد.

آزمایش خون؛ اولین آزمایش قابل انجام با بیمه

یکی از مهم ترین آزمایش هایی که همه افراد حداقل یک بار در زندگی خود انجام داده اند، آزمایش خون است. آزمایش خون به دلایل مختلفی تجویز می شود و فاکتورهای بسیار مهمی در آن مورد بررسی قرار می گیرد. هزینه آزمایش را می توانید با انواع پوشش های بیمه ای در آنی آزما پرداخت نمایید. پرداخت هزینه آزمایش با بیمه شامل موارد زیر هم می شود:

  • آزمایش کشت ادرار
  • آزمایش تیروئید
  • آزمایشات مربوط به دیابت
  • آزمایش گروه خونی
  • آزمایش چکاپ کبد
  • چکاپ کلیه
  • رماتیسم
  • و…

از کجا بفهمیم قیمت آزمایش با بیمه چقدر است؟

امروزه و با توجه به اینکه قیمت آزمایش ها به صورت مداوم در حال تغییر است، امکان محاسبه قیمت آزمایش با بیمه به صورت دقیق کار مشکلی است. برای محاسبه قیمت آزمایش تنها یک راه معتبر وجود دارد. آن هم تماس با یک آزمایشگاه معتبر و سؤال کردن هزینه آزمایش از متصدیان آن است. فراموش نکنید که قیمت آزمایش به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است و برای اشخاص مختلف متفاوت است. علاوه بر این بیمه های مختلف، میزان متفاوتی از هزینه های درمان را به بیماران پرداخت می کنند.

این مطلب هم مطالعه کنید: لیست ۱۰ جراح بینی برتر ایران

آنی آزما؛ مرجع معتبر انجام آزمایش در منزل با احتساب بیمه

بسیاری از افراد تحت پوشش بیمه هستند، اما وقت کافی برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند یا به دلایل جسمی امکان بیرون رفتن از منزل برای آن ها میسر نیست. در این موارد ضرورت استفاده از خدمات آنی آزما برای شما مشخص می شود. متخصصان آنی آزما فاصله خانه تا آزمایشگاه را از پیش پای شما بر می دارند و انواع آزمایش را در محلی که شما مشخص می کنید، انجام می دهند.

هزینه آزمایش در منزل با هزینه آزمایش در آزمایشگاه هیچ تفاوتی ندارد؛ پس گمان نکنید قرار است هزینه های بسیار گزافی را برای انجام آزمایش در منزل پرداخت نمایید. آنی آزما انواع مختلف پوشش های بیمه را قبول دارد و هزینه آزمایش را بر اساس آن محاسبه می کند. شما عزیزان می توانید همین الان درخواست خود را در وب سایت آنی آزما ثبت کنید تا آزمایش شما در کمترین زمان ممکن انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *