Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بهترین جراح بینی در تهران

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین جراح بینی در تهران

 رینوپلاستی که معمولاً جراحی بینی یا عمل بینی نامیده می شود، یکی از پیچیده ترین جراحی هایی است که لازمه آن  بالاترین سطح حرفه هنری و تکنیک جراحی عالی است.

 جراحی بینی یک عمل ظریف است که نتایج آن تا سالها بر صورت بیمار می ماند. طبق آمار بیشترین درصد جراحی زیبایی را جراحی بینی به خود اختصاص داده است. عمدتا بیماران به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستند.

بهترین جراح بینی در تهران
بهترین جراح بینی در تهران

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی که به عنوان عمل بینی نیز شناخته می شود، یک فرآیند جراحی برای تغییر شکل اسکلت بینی است که منجر به تغییر ساختارهای زیرین به طوری که فرم و عملکرد بینی بهبود می یابد. برخی از بیماران تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند تا تعادل بین بینی خود را با بقیه اجزای صورت برقرار کنند.

در حالی که برخی دیگر برای کشیدن نفسی بهتر و راحتتر این جراحی را انجام می دهند. از آنجایی که این جراحی  نیاز به ترکیبی از روش های پزشکی و مراقبت با کیفیت دارد، جراحی بینی در تهران بر اساس نیازها و انتظارات بیمار توسط جراح برنامه ریزی می شود.

رویکردهای جراحی بینی

جراح رینوپلاستی در حین عمل جراحی زیبایی بینی که به این معنی است که عملکرد تنفسی یا مورفولوژی بینی را بهبود می بخشد، جراحی گوش و حلق و بینی عملکردی یا زیبایی را انجام می دهد. این تکنیک ها توسط جراح برای بهبود یا اصلاح بخش های آناتومیک خاص بینی انجام می شود.

از آنجایی که همه بینی ها منحصر به فرد هستند، عمل باید برای هر بیمار با سبک و میزان تغییرات جداگانه ای انجام شود. این عمل‌های جراحی با دو روش متفاوت انجام می‌شوند که باز (خارجی) یا بسته (اندونازال) بر اساس صلاحدید پزشک مورد استفاده هستند. جراح بینی در تهران معمولا با روش باز این جراحی را انجام می دهند.

مورادی که برای جراحی بینی مراجعه می کنند

بینی بزرگ:
وقتی از جلو به آن نگاه کنید، بینی شما ممکن است بسیار پهن و بزرگ به نظر برسد. این عرض ممکن است به دلیل قسمت استخوانی، نوک بینی یا پایه بینی باشد. به طور معمول، پهنای بینی با تغییر حالات صورت آشکارتر می شود. پهنای قسمت استخوانی فوقانی حالتی بدی به چهره می دهد. به نظر می رسد این دو چشم از یکدیگر بسیار دور هستند.

نوک بینی بزرگ:
اضلاح ظاهر بزرگ یا بسیار کوچک نوک بینی

قوز یا برآمدگی پل بینی:
بسیاری از کسانی که می خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند با درخواست اصلاح قوس بینی خود مراجعه می کنند. قوس بینی در کشور ما رایج است. در هنگام اصلاح بینی قوس دار، مردان باید برآمدگی بینی صاف داشته باشند. برای خانم ها می توان بینی صاف را با انحنای بسیار خفیف و یا بینی صاف ساخت. برای داشتن یک بینی صاف باید به دنبال بهترین جراح بینی طبیعی در تهران باشید.

سوراخ های بینی نامتقارن:
قاعده بینی و شکل سوراخ بینی از ویژگی های مهمی است که در برنامه ریزی و اجرای رینوپلاستی زیبایی و ترمیمی باید در نظر گرفته شود. عمل جراحی آلارپلاستی که به تنهایی یا همراه با جراحی زیبایی بینی انجام می‌شود، در این جراحی سوراخ های بینی متقارن می شوند.

بینی انحراف دار:
بینی انحراف دار یک مشکل دشوار جراحی بینی است که به دانش فنی، تجربه و مهارت زیادی نیاز دارد. معمولاً یک پیشرفت قابل توجه در دستان بهترین جراح بینی در تهران امکان پذیر است.

افتادگی نوک بینی:
افتادگی نوک بینی در جامعه ایران بسیار رایج است. نوک بینی به سمت لب بالایی افتاد. افتادگی به خصوص با خنده مشهودتر می شود. زاویه ای که صورت با لب بالا ایجاد می کند در حالت عادی باید ۹۰-۱۰۰ باشد. در افتادگی بینی این زاویه زیر بین ۸۰ تا ۹۰ است.

بهترین جراح بینی تهران
بهترین جراح بینی تهران

هزینه جراحی بینی در تهران چقدر است؟

قیمت جراحی بینی یکی از سوالات متداول بیماران می باشد. قیمت عمل های جراحی بینی بسته به بیمارستانی که در آن عمل انجام می شود و دانش و تجربه جراح بینی متفاوت است. به عنوان مثال؛ هزینه جراحی زیبایی بینی در شهرهای مختلف مشهد، شیراز، تهران قیمت عمل با یکدیگر متفاوت خواهد بود. مهمترین مسئله در یک عمل این است که نتیجه عمل باعث رضایت بیمار شود.

بهترین جراح بینی در تهران

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستید پیشنهاد میکنیم یک سری به سایت دکتر حمیدرضا راستی بزنید. طبق بررسی ها دارای درصد موفقیت بیشتری هستند.

این مطلب هم مطالعه کنید: برترین جراحان بینی در مشهد

انواع رینوپلاستی

جراحی های زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. علاوه بر این، جراحی که پس از اولین جراحی بینی انجام می شود، به عنوان رینوپلاستی ترمیمی تعریف می شود.

اکثر جراحی های زیبایی بینی برای بهبود ظاهر بینی به دلایل زیبایی انجام می شوند، اعم از کوچک کردن اندازه بینی، برجستگی، تغییر شکل، صاف کردن قوز، افزایش حجم و کاهش آن به یک پل صاف، یا تغییر اندازه و شکل سوراخ های بینی بزرگ.

عملکردی: رینوپلاستی عملکردی برای حل یک مشکل ساختاری موثر بر تنفس سالم انجام می شود. در بسیاری از موارد عملکرد بینی همراه با ظاهر در یک عمل جراحی برطرف می شود. مشکلاتی مانند انحراف بینی و یا پولیپ بینی.

جراحی بینی ترمیمی: گاها اگر نتایج آنجور که باید شکل بگیرد نشود . یا جراحی درست صورت نگیرد نیاز به جراحی بینی ترمیمی می شود.

قومیت: یکی از عوامل تاثیر گذار بر اندازه بینی قومیت است در برخی از ژن ها هستند.

جراحی بینی باز: جراحی بینی باز با یک برش کوچک از قسمت اتصال بین سوراخ های بینی برای دسترسی  ساختاری بینی انجام می شود. مهمترین مزیت روش جراحی بینی باز این است که دسترسی پزشک را بیشتر می کند. بنابراین، تغییرات بیشتری می توان داد.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته، برش هایی روی لایه بینی در مکان های متنوع ایجاد می شود تا به قسمت های مختلف ساختار بینی دسترسی پیدا کند. از آنجایی که برش ها در داخل بینی قرار دارند، ساختار بینی کامل در معرض دید قرار جراح قرار نمی گیرد. در این روش برای افزایش میدان دید از اندوسکوپ استفاده می شود. اما درصد تغییرات کمتر از روش باز است.

معرفی بهترین جراح بینی در تهران
معرفی بهترین جراح بینی در تهران

بهبودی

پس از اتمام جراحی بینی نزد بهترین جراح بینی در تهران، بیمار به اتاق استراحت منتقل می شود تا به هوش بیاید. هر گونه ناراحتی که ممکن است بعد از عمل رخ دهد با دارویی که پزشک توصیه می کند کنترل می شود. اگرچه روند بهبودی هر فرد متفاوت است، روند کلی بهبودی به شرح زیر است:

روز جراحی

اثرات داروهای بیهوشی از بدن شما شروع به خارج شدن می کنند. بلافاصله پس از جراحی که چندین ساعت طول می کشد تا مرخص شوید. هنگامی که هوشیار شدید و همه چیز خوب شد به خانه بر می گردید.

یک هفته بعد از جراحی

پس از یک هفته، گرفتگی در حال کاهش است و می توان آتل بینی را برداشت. تورم شروع به کاهش می کند. گاها می توان به سرکار برگشت.

دو هفته بعد از جراحی

اکثر گرفتگی ها تا حد زیادی برطرف می شود و تورم تا حد زیادی کاهش یافته است. مقداری تورم و کبودی باقی می ماند.

یک ماه: بینی شما در حال شکل گیری است.
سه ماه: تورم تا حد زیادی کاهش می یابد.
شش ماه: بعضی افراد کاملا تورمی دیگر در بینی خود نمی بینند.
یک سال: ظاهر جدید بینی خود را نشان می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *