Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بهترین مجموعه‌های آموزش آشپزی در تهران

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین مجموعه آموزش آشپزی در تهران

قرار است یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی که می‌توانید برای آموزش آشپزی در تهران به صورت حضوری و آنلاین از خدمات آن استفاده کنید را به شما معرفی کنیم.

آموزش آشپزی در تهران

این مجموعه که در حوزه آموزش آشپزی فعالیت می کند یکی از قدیمی ترین مدرسه های آشپزی است، که حدود ۱۵ سال از فعالیت رسمی آن می گذرد. از مهمترین خدمات این آموزشگاه آشپزی در تهران می‌توان به برگزاری کلاس حضوری آشپزی و کلاس های آنلاین آشپزی  برای علاقمندان اشاره کرد، که با ارائه مدارک بین‌المللی سازمان استانداردIAF   و مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور همراه هستند.

البته این آموزشگاه آشپزی کلاس ها و دوره های غیر حضوری به صورت ویدیو ورکشاپ نیز برای علاقه مندانی که امکان حضور در دوره های حضوری ندارند را نیز فراهم کرده است.

آموزشگاه آشپزی در تهران آقایان و خانم ها

در آموزشگاه آشپزی سرآشپزان کلاس های حضوری آشپزی برای آقایان و خانم ها همزمان برگزار می شود و این دوره های آموزشی تفکیک جنسیتی ندارند، همین باعث ایجاد شبکه سازی بهتر برای معرفی کار و یا استفاده از تجربیات همدیگر می شود. مهمترین دلیل اشاره به این موضوع این است که بسیاری از علاقمندان فکر می کنند کلاس های آشپزی و شیرینی پزی مخصوص خانم ها برگزار می شود و آقایان باید در یکسری کلاس های مخصوص شرکت کنند.

آموزش آشپزی در تهران
آموزش آشپزی در تهران

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین آموزشگاه آشپزی آقایان و خانم‌ها هستند تا با حضور در آن، کسب مهارت‌ها و اطلاعات کافی برای خود یک رستوران و یا کافی شاپ و…. راه اندازی نمایند و به کسب درآمد مشغول شوند.

و یا شاید شما جزو علاقه مندان به هنر آشپزی هستید. آشپزی می تواند شما را عاشق و شیفته خود کند،  فرقی نمی کند شغل یا توانایی فعلی شما چیست، شاید شما یک دانشجو، پزشک، معلم یا مهندس …. آشپزی مهارتی است که همه سلیقه ها را دوست دارد و همه را دور یک میز جمع میکند.

کلاس های آشپزی حضوری یا آنلاین ؟

شک نکنید که کلاس های حضوری به مراتب بهتر از کلاس های غیر حضوری است، ولی تجربه ما ثابت کرده اگر شما قبل از شرکت در کلاس های حضوری فیلم آن دوره را مشاهده کنید آمادگی شما بالاتر می رود و باعث می شود در کلاس های حضوری آشپزی دستاورد بهتری داشته باشید، همچنین مباحث برای شما مرور و تکرار شود و همچنین در کلاس های حضوری آشپزی امکان کار با مواد اولیه در کنار استاد وجود دارد.

هر چند که کلاس های آنلاین آشپزی که به صورت ویدیوهای از قبل برنامه ریزی شده ضبط شده است نیز دارای مزایایی زیادی است ازجمله اینکه می توانید فیلم کلاس آشپزی را چندین بار مرور کنید و نکات را از آن استخراج کنید و تاز مانی که ویدیو دوره را دارید نگران فراموشی مباحث نمی شوید.

از مهمترین دور ه های آشپزی برای شروع یادگیری می‌توان به دوره آموزشی آشپزی غذا های ایرانی و سنتی اشاره کرد. که پیشنهاد ما این است که در ابتدا به یادگیری غذاهای ایرانی و سنتی که به آنها غذاهای رستورانی نیز گفته می شود، بپردازید و پس از یادگیری آشپزی ایرانی و رستورانی می توانید جهت یادگیری بیشتر کلاس های آشپزی ملل و فست فود را در آموزشگاه بین المللی سرآشپزان شرکت کنید.

 مدرس و بناینگذار آموزشگاه بین المللی  آشپزی سرآشپزان استاد مهدی حصاری منش است که دارای مدرک فارغ التحصیل رشته مدیریت رستوران و مدیریت تولید غذا از NCCO  امریکا و عضو انجمن تخصصی قهوه اروپا SCAE انگلستان بوده و تحصیلات خود را در حوزه مدیریت حرفه‌ای هتل داری به پایان رسانده است.

دوره‌های آموزش آنلاین آشپزی آموزشگاه سرآشپزان
دوره‌های آموزش آنلاین آشپزی آموزشگاه سرآشپزان

سرآشپز حصاری منش مدیر و مدرس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های صنایع غذایی و نوشیدنی بوده و مدرس سازمان صدا و سیما نیز محسوب می‌شود. استاد مهدی حصاری منش تاکنون راه اندازی بیش از ۵۰ رستوران و کافه موفق را در کارنامه خود داشته و سرآشپز و مدیر غذا و نوشیدنی در بسیاری از مجموعه‌های خارج از کشور است.

اگر به آشپزی ملل علاقه دارید هم می‌توانید دوره آموزشی تخصصی آشپزی ملل و فست فود را در نظر گرفته و یا در دوره آموزش تخصصی چهارکوتری یعنی سوسیس و کالباس شرکت کنید و پس از دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای یا بین المللی آشپزی یک کسب و کار پردرآمد را برای خودتان راه اندازی کنید.

یکی دیگر از دوره‌های برگزار شده توسط این مجموعه، دوره آموزش تخصصی قصابی و یا بوچری است. حتی این امکان را دارید که در دوره تخصصی صبحانه و برانچ این مجموعه شرکت کرده و آموزش‌ها و مهارت‌های مد نظر خود را دریافت کنید.

اگر تمایل به راه اندازی یک کافی شاپ دارید بهتر است پیش از هر اقدامی مهارت‌های مورد نیاز در این باره را به دست آورده و در دوره آموزش کافی شاپ پایه ارائه شده در آموزشگاه آشپزی سرآشپزان شرکت کنید.

دوره‌های آموزش آنلاین آشپزی آموزشگاه سرآشپزان

ممکن است بنا به هر دلیلی مانند دور بودن مسافت، عدم حضور در تهران، کار و مشغله و گرفتاری‌های زیاد و…. امکان شرکت در دوره‌های حضوری آموزشی آکادمی آشپزی سرآشپزان را نداشته و تمایل به یادگیری فوت و فن‌های این هنر و به دنبال آن دریافت گواهینامه بین‌المللی داشته باشید.

در چنین شرایطی شرکت در دوره‌های آموزشی غیر حضوری کلاس آشپزی سرآشپزان برای شما گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این دوره‌ها به صورت پکیج‌هایی با کیفیت بالا در اختیار متقاضیان قرار گرفته و به صورت ویدیوهای آموزشی تهیه شده‌اند.

با شرکت در این دوره‌ها از پشتیبانی مستقیم استاد حصاری منش و مدرس دوره نیز بهره‌مند خواهید شد. تمامی ویدیوهای آموزشی این مجموعه دارای فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و سه دوربینه هستند. پس به طور حتم از کیفیت آن‌ها رضایت خاطر کافی خواهید داشت.

از مهمترین این دوره‌ها می‌توان به پکیج سرآشپز ملل و فست فود اشاره کرد و یا پکیج سوخاری را نام برد. اگر علاقمند به دنیای استیک‌ها هستید می‌توانید پکیج استیک‌ها تهیه شده توسط آکادمی آشپزی سرآشپزان را تهیه کنید و یا به خرید پکیج برگرها دست بزنید.

یکی از پرطرفدارترین دوره‌های غیر حضوری و پکیج‌های تهیه شده توسط این آموزشگاه آشپزی در تهران پکیج پیتزاها است. پکیج پاستاها از دیگر دوره‌های محبوب و پرطرفداری است که برای علاقمندان به آشپزی تهیه شده و به شیوه غیر حضوری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین پرسش‌ها برای افراد شرکت کننده در این دوره‌ها آگاهی از قیمت و یا هزینه کلاس و آموزش آشپزی است. لازم است بدانید که آکادمی سرآشپزان دوره‌های حضوری و غیر حضوری خود را با قیمت‌های کاملاً مناسب و مقرون به صرفه به متقاضیان ارائه می‌دهد.

این مجموعه سعی خود را به کار گرفته تا علاقمندان به این هنر و علم از نظر مالی و پرداخت هزینه دچار مشکل نشده و بتوانند آموزش‌ها و مهارت‌های مد نظر خود را به دست آورند. با این حال برای شرکت در دوره‌های حضوری این کلاس آشپزی نیاز به پرداخت هزینه بالاتری نسبت به دوره‌های غیر حضوری خواهید داشت.

حتی اگر هزینه کلاس و آموزش آشپزی به نظرتان بالا باشد باز هم بنا به دلایلی از قبیل کسب مهارت‌های کافی در این حوزه، دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای یا بین المللی آشپزی و…‌ حضور و شرکت در این دوره‌ها ارزش و اهمیت خود را دارد.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مجموعه‌های آموزش آشپزی در تهران»

  1. ممنون از مجموعه تک آشپز که این مدرسه آشپزی رو معرفی کردند و واقعا آقای حصاری منش قبل از اینکه یک آشپز حرفه ای باشه یک معلم دلسوز و دغدغه مند هست که یادگیری ما دانشجوها در مدرسه آشپزی براشون خیلی مهمه.

  2. سلام ممنون از مجموعه تک آشپز که ما رو به آین آموزشگاه آشپزی آشنا کردن …. واقعا من فکر نمی کردم این مجموعه اینقدر به فکر یادگیری هنرجوها باشن و با دلسوزی تمام آقای حصاری منش بالا سرمون بودن که دقیق و اصولی یادبگیریم…

    ممنون از مدیریت تک آشپز.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *