Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بهترین سایت خرید جم فری فایر در ۳ دقیقه با نماد اعتماد

  • خانه
  • وبلاگ
  • بهترین سایت خرید جم فری فایر در ۳ دقیقه با نماد اعتماد
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین سایت خرید جم فری فایر

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید جم فری فایر و تاریخچه بازی فری فایر شما را بیشتر آشنا کنیم.

Free Fire یک بازی شوتر در سبک بقا است که در سر تا سر جهان طرفدار دارد. فری فایر توسط شرکت گارنا (Garena) توسعه یافته و منتشر شده است. از همان ابتدا این بازی با ورژن موبایل به صنعت گیم آنلاین عرضه شده است.

هر بازی شما را در جزیره ای دورافتاده قرار می دهد که در آن در مقابل ۴۹ بازیکن دیگر قرار می گیرید. همانطور که گفته شد همه بازیکنان در این شرایط به دنبال بقا هستند. بازیکنان آزادانه نقطه شروع خود را با چتر نجات خود انتخاب می کنند.

هر فرد هدفش این است که تا بیشترین زمان ممکن در منطقه امن باقی بمانند. بازیکنان می توانند با وسایل نقلیه رانندگی کنند تا نقشه وسیع بازی را جستجو کنند. آن ها باید در طبیعت پنهان شوند و یا با فرو رفتن در زیر چمن یا شکاف ها نامرئی شوند. این بازی نکات مخفی زیادی دارد که برای حرفه ای شدن باید آن ها را یاد بگیرید.

کاربرد های جم در بازی فری فایر

بازیکنان فری فایر وظایف گوناگونی در طی روند بازی دارند. آنها باید به دنبال اسلحه بگردند، در منطقه بازی بمانند و دشمنان خود را غارت کنند. آخرین فردی که درمنطقه امن ایستاده باشد برنده بازی است.

بازی فری فایر هم مانند تمامی بازی های استراتژیک دیگر، اصطلاحا یک واحد پول درون بازی دارد. برای فری فایر این ارز بازی به جم (Gem) و یا الماس معروف است. جم ها بازی فری فایر نقش بسیار مهمی در پیشرفت کاراکتر ها دارند.

به همین دلیل اکثر پلیر های حرفه ای اقدام به خرید بسته ای مختلف از جمله خرید لول آپ پس فری فایر و الماس برای اکانت خود می کنند. از مهم ترین کاربرد های جم فری فایر می توان به خرید سلاح مختلف و ارتقا مهارت ها اشاره کرد.

چرا خرید جم برای بازی فری فایر لازم است؟
چرا خرید جم برای بازی فری فایر لازم است؟

چرا خرید جم برای بازی فری فایر لازم است؟

با استفاده از جم فری فایر می توانید پروفایل شخصیت خودتان را بروزرسانی کنید. همچنین اینکه سلاح جدید بخرید و اسکین های متنوع را آنلاک کنید. چرا که به وسیله این عوامل شانس پیروزی خودتان در نبرد های سخت با بازیکنان دیگر را بالا می برید. علاوه بر آن خرید جم فری فایر این امکان را به شما می دهد تا حیوانات خانگی (Pet) بامزه با توانایی های جالب را دریافت کنید.

همچنین به شخصیت هایی (characters) مانند میشا (Misha)، نیکیتا (Nikita)، کلی (Kelly)، کاپلا (Kapella) و بسیاری دیگر از شخصیت ها دسترسی پیدا می کنید. با توجه به این عوامل خرید جم فری فایر موردی ضروری برای بازیکنان به حساب می آید.

گیم پلی بازی فری فایر

فری فایر یک بازی در سبک استراتژیک و جنگی است که قابلیت های زیادی تا به امروز در طی آپدیت های جدید به آن اضافه شده است. به طور کلی این بازی هیجان انگیز دارای مود های مختلف است. در ادامه به بررسی گیم پلی بازی در این حالت ها می پردازیم.

حالت کلاسیک بازی فری فایر

اولین و پایه ترین حالت بازی فری فایر بخش کلاسیک می باشد. این حالت که در واقع همان بخش بتل‌ رویال بازی نام دارد. در هر راند تعداد ۵۰ بازیکن از سر تا سر دنیا در یک نقشه روبروی یکدیگر قرار می‌ گیرند. در مود کلاسیک بازیکنان تلاش می‌ کنند تا زنده بمانند. چرا که آخرین نفری که ایستاده باشد برنده بازی اعلام می شود.

حالت جنگ گروهی بازی فیری فایر

حالت‌ جذاب بعدی در بازی فری فایر، حالت جنگ گروهی (clash squad) است. در این حالت دو تیم ۴ نفره در نقشه‌ کوچکی با یکدیگر می‌ جنگند. در پایان تیمی که بیشترین امتیاز را بیاورد، برنده بازی است. در این حالت از بازی در ازای هر بار کشتن یکی از اعضای تیم مقابل، پلیر ها امتیازاتی دریافت می کنند. به‌ وسیله این امتیاز ها می توان اسلحه، مهمات و تجهیزات جنگی خریداری کنند. البته مقدار این امتیازات خیلی کم است به سختی به دست می آیند.

بهترین سایت خرید جم فری فایر
بهترین سایت خرید جم فری فایر

اطلاعات لازم برای خرید جم فری فایر

همانطور که می دانید سایت های واسطه زیادی کار شارژ جم فری فایر را انجام می دهند. اما مهم است که در این موضوع به دنبال یک سایت مطمئن باشید که سفارش شما با راحتی هر چه تمام تر تکمیل شود. بهترین پیشنهاد ما سایت معتبر موجو شاپ می باشد.

شما برای خرید جم فری فایر می توانید به موجو شاپ اعتماد کرده و اطلاعات اکانت خود را به تیم حرفه ای آن ها بسپارید. روش های زیادی برای شارژ کردن جم فری فایر وجود دارد. یکی از آسان ترین آنها که بتواند در کمترین زمان ممکن به مشتریان تحویل داده شود، خرید جم فری فایر با آیدی است. برا این کار کافیست شما آیدی ۱۰ رقمی و اسم اکانت بازی خود را هنگام ثبت سفارش وارد کنید.

خرید جم فری فایر از سایت موجو شاپ

سایت موجو شاپ یکی از سایت های مورد اعتماد در زمینه خرید جم فری فایر می باشد. علاوه بر این موجو شاپ تمامی مجوز های لازم از جمله نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی ها که باعث می شود موجو شاپ انتخاب اول بازیکنان باشد، شارژ ۳ دقیقه ای اکانت بازی آن ها است. همچنین برای پیگیری و اطلاع از وضعیت سفارش شماره تماس پشتیبانی و بخش چت آنلاین در سایت تعبیه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *