Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

راهنمای انتخاب جعبه پیتزا برای فست فود ها

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
جعبه پیتزا برای فست فودها

پیتزا محبوب‌ترین غذای دنیا است و کمتر کسی را پیدا می‌کنید که پیتزا دوست نداشته باشد. اما گاهی تجربه‌های ناخوشایندی پیش می‌آید که ممکن است شما را تا مدتی از فست فود زده کند. این مورد تنها به دلیل اطلاعات ناکافی مدیران مجموعه رخ می‌دهد. بسته بندی نامناسب یکی از مواردی است که اگر به آن توجه نشود مشکلات زیادی را به بار خواهد آورد.

مدیران مجموعه ممکن است برای خرید بسته بندی محصول (جعبه پیتزا برای فست فود) ندانند که به چه نکاتی باید اهمیت بیشتری دهند؛ ضمن اینکه همیشه نکاتی وجود دارد که در خرید هرچه بهتر محصول مورد نظر به شما کمک می‌کند تا خرید بهتری داشته باشید.

جعبه پیتزا برای فست فود
جعبه پیتزا برای فست فود

برای اینکه بتوانید جعبه پیتزای مناسب فست فود خود را خریداری کنید، لازم است نکاتی را بدانید تا انتخاب درستی داشته باشید. اگر قصد خرید بسته بندی فست فود را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با بهترین جعبه پیتزا برای فست فود خود آشنا شوید. ما به نکاتی اشاره کردیم که در خرید شما تاثیر زیادی دارد.

پرفروش‌ترین مدل‌ جعبه پیتزا برای فست فود

جعبه پیتزا مربعی (ساده) از پرفروش‌ترین مدل های جعبه پیتزا است که چون در تیراژ بالا تولید می‌شود، قیمت بسیار مناسبی دارد.

این جعبه‌ها چون همیشه به‌صورت پیش تولید در انبار موجود هستند، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید.

سالم و گرم رساندن پیتزا

سایز جعبه پیتزا باید متناسب با پیتزا باشد؛ به طوریکه پیتزا هنگام ارسال بیش از حد تکان نخورد.

بنابراین مهم‌ترین نکته جعبه پیتزا داشتن ارتفاع مناسب و جنس با کیفیت ورق استفاده شده در تولید آن است.

ورق باید به اندازه‌ای مقاوم باشد که تحت فشار و حرارت تغییر شکل ندهد و دفرمه نشود.

یکی از چالش‌های طراحی و ساخت جعبه پیتزا، محاسبه تعداد مناسب حفره برای ورود و خروج هوا است؛ چرا که اگر تعداد حفره‌های تهویه کم باشد، پیتزا خمیر می‌شود و تردی‌اش را از دست می‌دهد.

همچنین اگر تعداد حفره‌ها زیاد باشد، پیتزا حرارتش را از دست می‌دهد و پیتزای سرد به دست مشتری می‌رسد.

پرفروش‌ترین مدل‌ جعبه‌ پیتزا برای فست فود
پرفروش‌ترین مدل‌ جعبه‌ پیتزا برای فست فود

مراحل تولید جعبه پیتزا برای فست فود

مدل جعبه پیتزا : بعد از اینکه تصمیم گرفتید قصد سرو چه پیتزایی دارید به طور مثال: پیتزا ایتالیایی، آمریکایی یا کیک پیتزا؛ حال باید انتخاب کنید که شکل جعبه پیتزایتان چگونه باشد؟ کلاسیک، پروانه‌ای، ۸ ضلعی، مثلثی، مستطیلی، کشویی یا دو تکه.

سایز جعبه پیتزا: دقت داشته باشید سایز جعبه پیتزایی که سفارش می‌دهید با سایز پیتزایی که سرو می‌کنید هماهنگی داشته باشد.

ابعاد جعبه پیتزای تک نفره به شرح زیر است:

  • ارتفاع: حدود ۳ تا ۴ سانتی‌متر
  • عرض: بین ۱۸ تا ۲۹ سانتی‌متر
  • طول: بین ۱۸ تا ۲۹ سانتی‌متر

ابعاد متداول جعبه پیتزای دو نفره به شرح زیر است:

  • ارتفاع: حدود ۴ تا ۵ سانتی‌متر
  • عرض: بین ۲۹ تا ۳۸ سانتی‌متر
  • طول: بین ۲۹ تا ۳۸ سانتی‌متر

ابعاد جعبه پیتزای خانواده به شرح زیر است:

  • ارتفاع: حدود ۵ تا ۷ سانتی‌متر
  • عرض: بین ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر
  • طول: بین ۴۰ تا ۴۵ سانتی‌متر

جنس جعبه پیتزا: جعبه پیتزا در جنس‌های ایفلوت، ایفلوت لمینتی، دوبلکس و ایندربرد تولید می‌شود. متداول‌ترین جنس‌هایی که در چاپ جعبه پیتزا از آن استفاده می‌شود، ایفلوت و دوبلکس است.

جعبه پیتزا با جنس ایندربرد از نظر اقتصادی به صرفه نیست و پیشنهاد نمی‌شود.

طراحی گرافیکی جعبه پیتزا: در طراحی گرافیکی جعبه پیتزا بهتر است که از رنگ‌های زنده و گیرا، لوگو و اطلاعات تماس و آدرس استفاده شود.

تایید توسط مشتری: بعد از اینکه طراحی جعبه پیتزا به اتمام رسید، طرح برای مشتری ارسال و تایید نهایی گرفته می‌شود. بعد از تایید توسط مشتری کار برای ساخت کلیشه ارسال می‌شود.

آماده سازی کلیشه: طرح گرافیکی به صورت لایه باز پرینت گرفته می‌شود و برای آماده سازی کلیشه فرستاده می‌شود. روی کلیشه‌ها متن یا طرح مورد نظر شکل می‌گیرد.

کلیشه سازی محدودیت‌هایی دارد؛ به عنوان مثال نمی‌شود از ترام یا عکس‌های با کیفیت بسیار بالا استفاده کرد. پس در کلیشه سازی کلیه استانداردها رعایت و سپس برای مرحله چاپ فرستاده می‌شود.

چاپ: کلیشه را روی دستگاه می‌گذارند و بنا به تفکیک رنگ، چاپ انجام می‌شود. مقوای ایفلوت بهداشتی و دوبلکس بهداشتی از تکنیک چاپ فلکسو برای چاپ استفاده می‌کنند.

دایکات: در این مرحله جعبه پیتزا که تاکنون یک مقوای چاپ خورده بود، به وسیله دایکات برش داده می‌شود.

شیرینگ: شیرینگ قسمت نهایی بسته بندی است که فرایند سلفون زدن انجام می‌شود. بعد از اینکه کار دایکات می‌خورد، دستگاه مخصوص شیرینگ کارتن‌ها را با بسته‌های ۵۰ یا ۱۰۰ عددی داخل دستگاه می‌دهد، سلفون داخلش می‌چرخاند و به همان اندازه‌ای که بخواهیم پک می‌کند.

تحویل به مشتری: پروسه تولید ۵ تا ۲۰ روز کاری زمان می‌برد. اگر مشتری قبلی ایرانیان پک باشید و زینک و کلیشه‌تان موجود باشد، معمولا طی ۶ تا ۷ روز کاری جعبه‌ها تحویل شما داده خواهند شد.

امکان ارسال سفارش برای مشتریان شهرستان یا خارج از کشور در ایرانیان پک وجود دارد.

مراحل تولید جعبه پیتزا برای فست فود
مراحل تولید جعبه پیتزا برای فست فود

مشکلات بازیافت جعبه پیتزا

مقوای پیتزا به‌طور کلی قابل بازیافت است؛ اما وقتی با روغن آلوده شده باشد، مانند جعبه پیتزای چرب نمی‌توانید آن را بازیافت کنید.

برای اینکه تولیدکنندگان مقوا بتوانند مشکلات بازیافت جعبه‌ پیتزا را حل کنند، باید تک تک الیاف مقوا را جدا کنند.

بازیافت جعبه‌های پیتزای چرب امکان‌پذیر نیست! اما بدتر از آن این است که روغن آن‌ها می‌تواند سایر اشیاء موجود در سطل بازیافت را نیز آلوده کند و همه آن‌ها را غیرقابل استفاده کند.

قیمت جعبه پیتزا چگونه محاسبه می‌شود؟

جعبه پیتزا عموما به سه روش به فروش می‌رسد و قیمت گذاری می‌شود.

جعبه‌ پیتزا خام آماده: ارزان‌ترین قیمت را در بازار دارند که اگر نیاز به طراحی خاصی ندارید، می‌توانید در سریع‌ترین زمان سایزهای مختلف را از ایرانیان پک سفارش دهید.

جعبه‌ پیتزا با چاپ عمومی: این جعبه‌ها عموما از جنس ایفلوت هستند و با یک چاپ عمومی بدون لوگوی فست فود شما به فروش می‌رسند و قیمت مناسبی و ظاهر بهتری دارند.

جعبه پیتزا اختصاصی: این نوع جعبه‌های پیتزا کاملا به‌صورت اختصاصی قالب‌بندی و طراحی می‌‌شوند.

پکیجینگ اختصاصی بخش مهمی از برندینگ و فروش است و تیم ما در این راستا به شما کمک می‌کند.

خرید اینترنتی جعبه پیتزا ایرانیان پک

شما می‌توانید به‌صورت آنلاین (فرم ثبت سفارش، چت آنلاین سایت، واتساپ، تماس مستقیم با شرکت)

و حضوری (در دفتر شرکت و جلسه حضوری با کارشناسان و دیدن نمونه‌کارهای طراحی شده ایرانیان پک) سفارش طراحی و تولید جعبه پیتزای خود را ثبت کنید. کافی است همین حالا به سایت ایرانیان پک مراجعه کنید و نمونه کارهای بسته بندی فست فود و انواع جعبه پیتزا را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *