Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

طرز تهیه شیرینی ساده با یوفکا

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
طرز تهیه شیرینی ساده با یوفکا | مجله شیرینی پزی تک آشپز

آموزش طرز تهیه شیرینی ساده با یوفکا در تک آشپز.

همه چیز درباره خمیر یوفکا

خمیر یوفکا از خوشمزه ترین خمیرهایی است که به شکل آماده در بازار موجود است و به همین دلیل تهیه انواع غذا و شیرینی با خمیر یوفکا ساده است . به راحتی می توانید یک بسته خمیر یوفکای آماده تهیه کنید و در کمترین زمان غذاها و شیرینی های بسیار خوشمزه و عالی تهیه کنید.

شیرینی های مختلف با خمیر یوفکا تهیه می شود : باقلوا ، شیرینی ناپلئونی و شیرینی زبان از متداولترین شیرینی هایی هستند که می توان با خمیر یوفکا تهیه نمود.

با خمیر یوفکا انواع غذاهای مختلف نیز می توان تهیه نمود که فینگرفودها از اصلی ترین دسته غذاهایی است که با خمیر یوفکا تهیه می شود البته بورک نیز مشهورترین غذایی است که با خمیر یوفکا تهیه می شود. در مقاله امروز پرنیان دستور و آموزش مرحله به مرحله یک شیرینی بسیار خوشمزه و ساده را ارائه نموده ایم .

این شیرینی خوشمزه مراحل تهیه پیچیده ای ندارد و به راحتی می توان درمنزل آن را تهیه نمود این شیرینی جدید و خاص است و طعمی و ظاهری عالی دارد.

مواد لازم شیرینی ساده با یوفکا

–  مقداری شیر
– ۱ عدد خمیر یوفکا
-۱  عدد زرده تخم مرغ
– ۱/۲ قاشق غذاخوری شکلات تخته ای
– ۱ قاشق غذاخوری گردوی خورد شده
– ۱/۲ قاشق غذاخوری شیره انگور یا انجیر یا عسل

طرز تهیه شیرینی ساده با یوفکا | مجله شیرینی پزی تک آشپز

طرز تهیه شیرینی ساده با یوفکا

ابتدا با قلم‌ مو روی خمیر کمی شیر بمالید. شیره را بطور نامنظم روی خمیر بریزید و از گردو و شکلات رویش پخش کنید و خمیر را بصورت دلخواه بپیچید و یا رول کنید. روی رول را با قلمو زرده تخم مرغ بمالید و کنجد پاشی کنید. حالا در فر قرار دهید. ۱۵ دقیقه بعد آماده است. برای زیبایی روی کار را گریل کنید و با سس شکلات دیزاین کنید.
زرده تخم مرغ یک عدد لازمه که با چنگال بزنید و با قلم‌ مو بمالید. کمی کنجد به اندازه دلخواه با دستتون روش بپاشید. موادی که در بالا گفته شد برای داخل یک عدد خمیر یوفکا است. یعنی برای هر خمیر به آن اندازه مواد را داشته باشید و روی خمیر بریزید و رول کنید.
خیلی ساده و سریع و خوشمزه است. در کنار چای عالیه. نوووش جان.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *