Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

کرم پودر مناسب پوست چرب چه ویژگی هایی دارد

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
کرم پودر پوست چرب

خرید کرم پودر پوست چرب یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌هایی است که دارای پوست چرب هستند. از آنجا که خانم‌ها به زیبایی و آرایش چهره خود اهمیت بسیاری می‌دهند، می‌توان دغدغه خرید این محصولات آرایشی را به خوبی درک و توجیه کرد. با توجه به اینکه یک کرم پودر مناسب می‌تواند پوست صورت را به خوبی کاور کرده و معایب آن مانند: لک‌ها، چین و چروک و … را پوشش دهد، لازم است که در خرید آن دقت بسیاری داشته باشید.

خانم‌هایی که دارای پوست چرب هستند، همیشه از حرکت کرم روی پوست و حالت براقی آن احساس نارضایتی دارند. اگر شما نیز پوست چربی دارید، به چند نکته مهم دقت کنید تا با ویژگی‌های کرم پودر پوست چرب برای خود آشنا شده و خرید ایده‌آلی را برای خود رقم بزنید.

ویژگی‌های کرم پودر پوست چرب

همانطور که مشخص است یک کرم پودر پوست چرب باید فاقد چربی بوده و فرمولاسیون آن به کنترل چربی پوست منجر می‌شود. این نوع، چربی پوست را تشدید نمی‌کند و ضمن ایجاد یک کاور مناسب روی پوست، ظاهر مات و زیبایی به آن می‌بخشد. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید کرم پودر فاقد چربی در طول روز آرایش یک دست و زیبایی داشته باشید و دیگر زمان خود را برای تمدید آرایش صرف نکنید.

از ویژگی‌های یک کرم پودر پوست چرب می‌توان به قابلیت کنترل رطوبت و عدم ایجاد براقی پوست، بافت سبک با کاور عالی، ایجاد جلوه مخملی و طبیعی، خاصیت آنتی اکسیدانی و کمک به کلاژن‌سازی، کاهش منافذ باز پوست، کمک به کاهش چربی و ترمیم نواقص پوست، کاهش چین و چروک، فاقد مواد کمدوژنیک، ماندگاری طولانی روی پوست، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، حاوی انواع ویتامین‌ها و جوانسازی پوست اشاره کرد.

ویژگی‌های کرم پودر پوست چرب
ویژگی‌های کرم پودر پوست چرب

راهنمای خرید کرم پودر فاقد چربی

پوست‌های چرب از حساسیت بالایی برخوردارند. علاوه بر اینکه چربی پوست، زیبایی و جلوه میکاپ و آرایش را به هم می‌زند، افراد دارای پوست چرب را مستعد جوش‌های چرکی قرار می‌دهد؛ در نتیجه می‌توان اهمیت خرید یک کرم پودر مناسب را توجیه کرد؛ اما لازم است با چند نکته در مورد خرید این نوع کرم پودر(کرم پودر پوست چرب) آشنا شوید. در ادامه این نکات را با هم مرور می‌کنیم.

تشخیص پوست چرب

در صورت افرادی که دارای پوست چرب هستند، دائما براقی خاصی دیده می‌شود. پوست این افراد به سرعت آلودگی‌ها را جذب کرده و زیبایی و طراوت خود را از دست می‌دهد. برخی از خانم‌ها به اشتباه فکر می‌کنند که پوست صورتشان چرب است، در حالی که ممکن است عده‌ای از آن‌ها دارای پوست مختلط باشند.

یکی از نشانه‌های پوست چرب این است که منافذ باز بسیاری روی آن دیده می‌شود. پوست‌های مختلط بیشتر در قسمت پیشانی و بینی حالت براق دارند، در حالی که افراد دارای پوست چرب در تمام نقاط صورت خود چربی و براقی آن را مشاهده می‌کنند.

رنگ کرم پودر

کرم پودرهای مخصوص پوست چرب فاقد چربی هستند. شما می‌توانید با بررسی مشخصات روی جعبه کرم پودر یا کاتالوگ آن از عدم وجود چربی در کرم اطمینان حاصل کنید؛ اما باید توجه داشته باشید که حتی کرم پودر فاقد چربی نیز باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. به این ترتیب در خرید کرم پودر پوست چرب و استفاده از آن به رنگ پوست طبیعی و ایده‌آل خود می‌رسید .‌کرم پودری که نسبت به رنگ پوست شما بیش از حد سفید یا تیره باشد، انتخاب مناسبی برایتان نخواهد بود.

کرم پودر پوست چرب
کرم پودر پوست چرب

توجه به نوع آرایش

پوست‌های چرب معمولا بیش از حد براق هستند. برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند به تناسب نوع آرایش و مدل میکاپ خود پوست براق مات و نیمه مات داشته باشند. خانم‌هایی که به آرایش با پوست براق یا نیمه براق علاقه دارند، باید کرم پودری تهیه کنند که واژه matte finish روی آن درج شده باشد. این نوع کرم پودر با کنترل چربی پوست از درخشندگی بیش از حد آن جلوگیری کرده و حالت نیمه مات با برق کم را روی پوست ایجاد می‌کند.

خانم‌هایی که به آرایش مات علاقه دارند، باید برای اطمینان از عدم چربی در کرم پودر مورد نظر واژه oil free را نیز روی کاتالوگ یا جعبه آن بررسی کنند. در کل باید در نظر داشته باشید که خرید کرم پودر مات برای افرادی که پوست چرب دارند، یک کاور طبیعی ایجاد کرده و سبب می‌شود که افراد جوان‌تر به نظر برسند. خانم‌هایی که این نوع کرم پودر را انتخاب می‌کنند، می‌توانند یک آرایش ملایم و لطیف داشته باشند.

برند کرم پودر

اینکه شما از کرم پودر خارجی یا ایرانی استفاده می‌کنید، کاملا به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید، بستگی دارد. انواع کرم پودر خارجی و ایرانی وجود دارد که هر یک از آن‌ها از برندهای معتبر تولید و عرضه شده و کیفیت مناسبی ارائه می‌دهند. در نهایت آنچه در تهیه کرم پودر مایع مورد توجه قرار می‌گیرد، انتخاب و استفاده از کرم پودر باکیفیت است. طبیعتا اگر به دنبال برندهای خارجی هستید، باید هزینه بیشتری برای خرید کرم پودر در نظر بگیرید. هرچند می‌توانید انواع کرم پودر باکیفیت ایرانی را نیز با قیمت مناسب خرید کنید.

images 1698522662 653d66268b127

خدمات مشاوره آرایشی

اگر هنوز به شناخت درستی از نوع پوست خود نرسیده‌اید یا احساس می‌کنید که در خرید یک کرم پودر پوست چرب اطلاعات صحیح و عملکرد درستی ندارید، بهتر است از مرجعی خرید کنید که خدمات مشاوره تخصصی پوست را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید ضمن انتخاب یک کرم پودر باکیفیت از یک برند معتبر، نوع مناسب آن را برای ایجاد یک کاور بی‌نقص تهیه کنید. از آنجا که هر فرد سلیقه آرایشی خاص خود را دارد و باید بر اساس نوع ساختار و رنگ پوست خود به خرید کرم پودر بپردازد، بهتر است که خرید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی معتبر را جدی بگیرید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به بهترین کرم پودر پوست چرب صحبت کردیم. از آنجایی که چربی اضافه پوست زیبایی چهره و زیبایی آرایش و میکاپ را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بهتر است با استفاده از یک کرم پودر مناسب، چربی اضافه پوست خود را کنترل کنید تا بتوانید مانند یک میکاپ کار حرفه‌ای آرایش بی‌نقصی روی صورت خود بنشانید. خرید کرم پودر مایع مناسب فاقد چربی به شما کمک می‌کند که با پوشاندن نقص‌های پوست خود زیبا و جوان به نظر برسید.

منبع: فروشگاه عطری آرایشی سفیر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *