Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بهترین فیلم های ایرانی از دید مخاطبان

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین فیلم های ایرانی از دید مخاطبان

سینمای ایران و فیلم های ایرانی همیشه یکی از گزینه‌ها برای مخاطبان سینما است. در سال های اخیر رشد و شکوفایی سینمای داخل کشور و فیلم‌های ایرانی زبان زد بوده است. محصولات ایرانی در ژانرهای مختلف همواره از بهترین‌ها حساب می‌شوند و می‌تواند ما را جذب خود کند. اگر فیلم ها جذاب باشند مردم با علاقه بسیار به تماشای فیلم‌های ایرانی و داستان جذابش مینشینند.

دانستن ژانرهای مختلف فیلم کمک می‌کند زمانی که ما برای تماشای فیلم می‌گذاریم دقیقا متناسب با سلیقه‌ی ما باشد. برای مثال فردی ممکن است به فیلم‌های اکشن علاقه داشته باشد و سلیقه‌ی فرد دیگری به سمت فیلم‌های عاشقانه باشد. فیلم ها و سریال های ایرانی از طریق سایت هایی همانند سایت کاران مووی در دسترس مخاطبان خود قرار میگیرند. شما عزیزان نیز میتوانید با دانلود فیلم ایرانی و تماشا فیلم های ایرانی، از این عرصه پرطرفدار در کشور ایران حمایت کنید.

بهترین فیلم های ایرانی |فیلم سنتوری
بهترین فیلم های ایرانی |فیلم سنتوری

فیلم سنتوری

فیلم سنتوری یا به عبارتی علی سنتوری فیلمی به کارگردانی داریوش مهرجویی و یکی دیگر از بهترین فیلم های ایرانی است. این فیلم در ژانر درام ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۵ است. اما این فیلم از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف شد و اکران نشد ولی بخش هایی از آن با سانسور در سال ۱۳۸۹ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. خوانندگی این فیلم را محسن چاوشی بر عهده داشته است و حتی آلبوم سنتوری اقتباسی از این فیلم است.

بازیگران این فیلم عبارتند از بهرام رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مائده طهماسبی، نادر سلیمانی، مهیار پورحسابی، سیامک خواهانی، محمد سلوکی، حسن پورشیرازی، صدرالدین حجازی و…که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود فیلم سنتوری به سایت کاران مووی مراجعه کنید.

داستان این فیلم از این قرار است که علی، نوازنده چیره‌دست سنتور و خواننده محبوب جوانان ناگهان در اوج شهرت و موفقیت افسار زندگی را از دست می‌دهد و به بیراهه می‌رود. او می‌گوید همه بدبختی‌ها از وقتی شروع شد که عشق بزرگ زندگی ام، هانیه مرا ترک کرد، اما هانیه زمانی می‌رود که علی مدت هاست در بند اعتیاد خانمان سوز خود گرفتار است…

بهترین فیلم های ایرانی از دید مخاطبان
بهترین فیلم های ایرانی از دید مخاطبان

فیلم مرد بازنده

یکی دیگر از بهترین فیلم های ایرانی فیلم مرد بازنده, فیلمی است که در سال ۱۴۰۰ تولید شده است. این فیلم در ژانر درام، اجتماعی بوده است که به کارگردانی محمدحسین مهدویان ساخته شده است. نگارش فیلمنامه این فیلم توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان نوشته شده است.

هنرپیشگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از جواد عزتی در نقش سرهنگ احمد خسروی، رعنا آزادی‌ور در نقش سمیه، آناهیتا درگاهی در نقش بهار،  بابک کریمی در نقش رسول، امیر دژاکام در نقش عظیمی، مهدی زمین‌پرداز در نقش حسام، مجید نوروزی در نقش اردلان، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، سجاد بابایی ، منوچهر علی‌پور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی. از مکان هایی که در آن فیلمبرداری انجام شده می‌توان به تهران و مازندران اشاره کرد.

این فیلم در ۱۱  بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر منتشر شد و همچنین توانست عنوان نامزد دریافت دو جایزه از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری بهترین موسیقی متن  را به دست آورد. این فیلم توانسته بیش از ۶ میلیارد تومان فروش داشته باشد. شما میتوانید این فیلم ۱۲۸ دقیقه‌ای را از سایت کاران مووی مشاهده کنید.

داستان فیلم مرد بازنده درباره احمد خسروی است که مسئول رسیدگی به پرونده‌های مشکوک به قتل می‌شود و به سرنخ‌هایی دست می‌یابد که پشت پرده این قتل رازگونه به کشف شبکه فساد اقتصادی می‌رسد. احمد بی‌محابا به دنبال یافتن قاتل است و حتی زندگی خصوصی با فرزندانش نیز دچار مخاطراتی می‌شود در این تلاش بی وقفه و در شرایطی که باور دارد که به نتیجه نزدیک است در عین ناباوری متوجه می‌شود پشت این قتل راز دیگری وجود دارد…

بهترین فیلم های ایرانی |فیلم بی رویا
بهترین فیلم های ایرانی |فیلم بی رویا

فیلم بی رویا

فیلم بی رویا و یا به انگلیسی (Without Her) فیلمی به کارگردانی آرین وزیردفتری است. این فیلم معمایی و درام در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است و سپس در سال ۱۴۰۰ اکران شد.یکی دیگر از بهترین فیلم های ایرانی و نویسندگی فیلم بی رویا بر عهده آرین وزیردفتری و تهیه کنندگی آن بر عهده سعید سعدی و هومن سیدی بوده است. بی رویا اولین ساخته بلند آرین وزیر دفتری است.

فیلم‌ بی رویا در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد. لینک دانلود فیلم بی رویا در سایت کاران مووی قرار دارد. از بازیگران این فیلم میتوان به طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر، مجتبی فلاحی، نهال دشتی، میلاد یزدانی، مهری آل ‌آقا، شهریار فرد، نوا نعمتی، رضا داوود نژاد، مائده طهماسبی، تیام کرمانیان و… اشاره کرد. داستان این فیلم درباره دو زوج است، در واقع رویا و بابک زوجی جوان هستند که قصد مهاجرت از ایران را دارند. اما مواجهه‌‌ رویا با دختری بی‌نام ‌و نشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی او و بابک است که…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *