Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

طلا و جواهر ترند سال ۲۰۲۳ چیست؟

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
طلا و جواهر ترند سال 2023

در ین مقاله، ما شش سبک جواهرات پرطرفدار را برای مینیمالیست ها، ماکسیمالیست ها و هر کس دیگری جمع آوری کرده ایم.

فرقی نمیکند که سبک شما کلاسیک یا مدرن است. اینکه در حال حاضر دنیا به چه مدل از طلا و جواهراتی گرایش پیدا کرده است، به شما کمک میکند تا انتخاب بهتری در خرید طلا داشته باشید. در ادامه، ما شش سبک جواهرات پرطرفدار را برای مینیمالیست ها، ماکسیمالیست ها و هر کس دیگری جمع آوری کرده ایم.

آنچه در تمام طراحی طلا و جواهرات امروزی مشخص است، این است که حال و هوای طنزآمیز و سرگرم کننده برای روند طراحی جواهرات سال ۲۰۲۳ بیشتر شده است.

۱-استفاده از مروارید در طلا و جواهر

شاید مروارید کمی قدیمی به نظر برسد و ما را به یاد گردنبند مروارید مادربزرگ بیندازد. اما امروزه مروارید با روش های جدید و متفاوتی در طلا و جواهر استفاده میشود.

طلا و جواهر ترند سال 2023
طلا و جواهر ترند سال ۲۰۲۳

۲- طلا و جواهر ساده و نازک

یکی از گزینه هایی که امروزه بسیار در بین جوانان رونق گرفته است، استفاده از سبک مینمالیستی است. در این روش از زنجیرهای بسیار نازک در گردنبند و دستبند و پابند و حلقه های بسیار باریک در گردنبند استفاده میشود. اما وقتی از چند زنجیر و حلقه نازک در کنار هم استفاده میشود، زیبایی و جلوه آن را چند برابر میکند.

طلا و جواهر ساده و نازک
طلا و جواهر ساده و نازک

۳-طلا و جواهر رنگی و شاد

پیدا کردن اکسسوری که بتواند رنگ و شادی به ظاهر شما بیافزاید، کلیدی برای فصول آینده است. “خریداران در حال حاضر عاشق جواهرات جذاب و شاد هستند! حتی برای نزدیک شدن به ترند طلا و جواهر میتوانید طلای فرزندان خود را قرض بگیرید :))

در حال حاضر آویز طلا عروسکی مانند آویزهای تدی رنگی و یا دستبندهای پر از مهره و نگین های رنگی را بسیار در پشت ویترین ها میبینید.

طلا و جواهر رنگی و شاد
طلا و جواهر رنگی و شاد

۴- گوشواره های آویزان

با  وجود اینکه گوشواره های میخی و گوشواره های بخیه های و در کل گوشواره های کوچک همچنان بسیار مورد استقبال قرار میگیرد، اما یکی از مهم ترین ترندهای ۲۰۲۳، استفاده از گوشواره های بلند و آویزان است. از این مدل گوشواره ها تا پیش از این فقط در مراسمات خاص استفاده میشد. اما امروزه بسیاری از خانم ها ترجیح میدهند از گوشواره های بلند در بسیاری از مراسمات برای اکسسوری خود استفاده کنند. گوشواره طلا امروزه یکی از اولویت های خرید طلا محسوب میشود.

۵-زنجیرهای درشت

در نمایشگاه پاییز ۲۰۲۳ استفاده از زنجیرهای به هم پیوسته بزرگ، چه به عنوان دستبند طلا و چه در گردنبند طلا بسیار دیده شد. کارتیه یکی از برندهایی است که از این مدل طراحی در بیشتر طلا و جواهرات خود استفاده میکند.

۶- گردنبندهای چند لایه

چرا یک گردنبند بپوشید در حالی که می توانید هر گردنبندی را که دارید همزمان بپوشید؟ طراحان مد پاییزی در سراسر جهان، سبک های مختلف گردنبند را با هم ترکیب کردند تا آثاری کاملاً منحصر به فرد از هنر جواهرات خلق کنند. هنگام استفاده از این ترند، از بازی با طول های بسیار متفاوت نترسید و برای بیشتر شدن زیبایی، یقه V یا یقه یقه اسکی را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *