Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

افزایش سلامت با خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

  • خانه
  • وبلاگ
  • افزایش سلامت با خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
دستگاه تصفیه آب آسا

آب لوله کش در بسیاری از نقاط از نظر سلامت و بهداشت برای آشامیدن مناسب نیست و حاوی مواد آلوده ای است که در دراز مدت آسیب ها و خطرات جدی برای سلامت بدن ما به وجود می آورند. آلودگی آب مسئله ای مهم است که در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برای دستیابی به آب آشامیدنی سالم، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار ضروری می باشد.

چرا که سیستم تصفیه شهری نمی تواند آب را به خوبی تصفیه کند و ذرات آلوده ی آب در آن باقی می ماند. در ادامه این مطلب توضیح خواهیم داد که دستگاه تصفیه آب خانگی چیست و آب تصفیه شده چه فوایدی برای سلامتی ما دارد.

دستگاه تصفیه آب آسا
دستگاه تصفیه آب آسا

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که می تواند انواع مواد آلوده و ذرات و ناخالصی های آب را جدا کند و در طی چند مرحله فیلتراسیون در نهایت آبی بهداشتی و خالص به دست ما برساند. دستگاه تصفیه آب شامل چند فیلتر است که هر کدام قسمتی از این آلاینده های آب را از بین می برند. دستگاه ها ی تصفیه آب از روش های مختلفی برای از بین بردن آلاینده ها استفاده می کند. اسمز معکوس بهترین روش تصفیه آب است که در حال حاضر اکثر دستگاه های معتبر از آن بهره مند هستند.

تصفیه آب اسمز معکوس می تواند به راحتی املاح مضر آب را حذف کند و سختی آب را کاهش دهد. این دستگاه حداقل دارای ۵ الی ۶ فیلتر است که به ترتیب مراحل عبارتند از فیلتر پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال.

در مراحل ۱ تا ۳ دستگاه، مواد جامد و ذرات درشت تر آب و هم چنین گاز ها و مواد شیمیایی از جمله کلر حذف خواهند شد. مهم ترین بخش تصفیه در این دستگاه فیلتر مرحله چهارم ممبران است. این فیلتر میلیون ها منافذ ریز بر روی خود دارد که می تواند تمامی املاح آب را به دام بیاندازد و آب را تا ۹۹ درصد خالص کند. فیلتر مرحله پنجم بو و مزه و رنگ آب را بهبود می دهد و در نهایت فیلتر مینرال مواد معدنی مفید آب که توسط ممبران از بین رفته اند را به آب بر می گرداند.

نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، مواد شیمیایی، رسوبات، میکروب ها و ویروس ها و هر عامل بیماری زا در دستگاه های اسمز معکوس از بین خواهند رفت و در عین حال خواص معدنی آن نیز حفظ خواهد شد.

آلاینده های آب شهری

منابع بسیار زیادی در آلوده کردن آب نقش دارند. در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • مواد شیمیایی: موادی مثل آفت کش ها، علف کش ها و سایر مواد شیمیایی که از طرریق فعالیت های کشاورزی وارد آب های زیر زمینی می شوند از مهم ترین آلاینده های آب شهری هستند و مشکلاتی مثل بیماری های کلیوی و کبدی را به وجود می آورند.
  • فلوراید: فلوراید برای سلامت بدن مفید است اما وجود بیش از اندازه ی آن در آب های زیر زمینی مشکلات زیادی را برای ما به وجود خواهد آورد. از خطرات مصرف بیش از حد فلوراید می توان به کاهش ضریب هوشی در کودکان و کاهش روند رشد مغزی، پوسیدگی دندان ها، درد مفاصل و استخوان ها و … اشاره کرد.
  • فلزات سنگین: فلزاتی مانند سرب و جیوه در آب های زیر زمینی و شهری وجود دارند که آسیب های شدید را به بدن ما می زنند.
  • نیترات: نیترات موجود در آب یکی از خطرناک ترین آلاینده های آب است که از طریق دفع فاضلاب به روش سنتی می تواند به آب های زیر زمینی نفوذ کند. این ماده به روش های معمول تصفیه از بین نخواهد رفت. از مهم خطرات نیترات ایجاد سندروم blue baby و سرطان می توان اشاره کرد.
  • کلر: سیستم تصفیه خانه های شهری برای ضد عفونی کردن آب از ماده ای به نام کلر استفاده می کنند. این ماده برای بدن خطرناک است و پس از اضافه شدن به آب باید آن را از بین برد. بیماری های تنفسی، ریزش مو و خشکی پوست از جمله عوارض استفاده از آب کلر دار می باشد.

تجزیه کنندگان درون ریز، ترکیبات معدنی غیر آلی، پاتوژن ها، ویروس ها و میکروب ها و سایر عوامل بیماری زا از دیگر منابع آلوده کننده ی آب هستند که از طریق فاضلاب های صنعتی و کشارزی، فاضلاب بیمارستان ها، باران های اسیدی و … به آب های زیر زمینی نفوذ می کنند. تصفیه خانه های شهری به طور کامل قادر به حذف این مواد نیستند بنابراین لزوم استفاده از دستگاه آب تصفیه کن برای هر خانه بسیار اهمیت دارد.

لزوم استفاده از دستگاه تسویه آب
لزوم استفاده از دستگاه تسویه آب

فواید آب یونیزه قلیایی

دستگاه تصفیه آب که فواید زیادی که برای سلامتی ما دارد دستگاه تصفیه آب قلیایی می باشد. دستگاه تصفیه آب در مرحله هفتم خود یک فیلتر آلکالاین قلیایی کننده دارد. آب در هنگام تصفیه به روش اسمز معکوس اسیدی می شود و ph آن تا حد زیادی کاهش می یابد. فیلتر قلیایی کننده وظیفه دارد ph آب را بین عدد ۷.۵ تا ۹.۵ که بر طبق استاندارد بهداشت جهانی است نگه دارد و آب را قلیایی کند.

فواید آب یونیزه قلیایی بسیار زیاد است از جمله این که سرشار از آنتی اکسیدان است و از بروز سرطان جلوگیری می کند. متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث حفظ و تعدل وزن می شود. از مشکلات پوستی جلوگیری می کند، از بیماری دیابت پیشگیری کرده و مانع از بروز مشکلات گوارشی از جمله رفلاکس معده می شود.

مرکز فروش تسویه آب خانگی
مرکز فروش تسویه آب خانگی

مرکز فروش آب تصفیه کن خانگی 

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب نیاز است که آن را از فروشگاهی معتبر و مطمئن تهیه نمایید. مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی تصفیه آسا ارائه دهنده بهترین برند های تصفیه آب دنیا و نمایندگی انحصاری برند تایوانی مینروا می باشد. این شرکت کیفیت و قیمت دستگاه های خود را تضمین کرده و این اطمینان را به شما می دهد که تمام محصولاتش اورجینال و اصل می باشد و گارانتی یک ساله ی شرکت و خدمات پس از فروش را نیز به همراه دارند.

این شرکت علاوه بر دستگاه تصفیه آب، تجهیزات و لوازم جانبی آن ها را نیز با بهترین قیمت به فروش می رساند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کرده تا کارشناسان حرفه ای شرکت به شما مشاوره رایگان خرید نیز ارائه دهند.

ارسال و نصب رایگان دستگاه تصفیه آب در تهران و کرج، بهره مندی از تخفیفات ویژه جشنواره، تعویض فیلتر ها و سرویس دهی منظم دستگاه شما و یاد آوری آن ها از جمله خدمات شرکت تصفیه آسا برای مشتریان محترم می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *