Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بررسی انواع یخچال صنعتی مطرح بازار + نکات خرید

  • خانه
  • وبلاگ
  • بررسی انواع یخچال صنعتی مطرح بازار + نکات خرید
5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین یخچال صنعتی

بهترین یخچال صنعتی معروف در بازار کدام اند؟ برای انتخاب بهترین یخچال صنعتی به چه نکاتی باید توجه داشت؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتها همراه ما باشید

انواع یخچال صنعتی برای موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است. این روزها این نوع یخچال‌ها در برندها و مدل‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند که مدیران مجموعه‌ها برای خرید هر کدام باید دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند. یخچال صنعتی یک نوع سیستم سرمایشی به منظور نگهداری مواد غذایی در مقیاس بزرگ و صنعتی است. این نوع یخچال‌ها به طور عمده در رستوران‌ها، هتل‌ها، سوپرمارکت‌ها، کارخانه‌های محصولات غذایی و سایر واحدهای صنعتی وابسته به تولید، نگهداری و توزیع مواد غذایی استفاده می‌شوند.

با استفاده از یخچال ، می‌توان مواد غذایی را در دماهای پایین‌تر از دمای معمول اتاق نگه داشت که این کار باعث افزایش مدت زمان نگهداری مواد غذایی، جلوگیری از فاسد شدن و همچنین حفظ ارزش غذایی آن‌ها می‌شود. به صورت کلی یخچال صنعتی به عنوان یک ابزار حیاتی در صنعت غذایی به شمار می‌رود و باید در خرید این نوع محصولات موارد مختلفی مانند قیمت انواع یخچال صنعتی را در نظر داشت. حال در این مطلب قصد داریم درباره بهترین یخچال‌های صنعتی و راهنمای خرید بهترین یخچال صنعتی صحبت کنیم.

بهترین یخچال صنعتی
بهترین یخچال صنعتی

نحوه انتخاب بهترین یخچال صنعتی

عرضه انواع یخچال صنعتی در بازار سبب شده است تا انتخاب بهترین مدل از یخچال صنعتی برای مدیران مجموعه‌ها دشوار شود. به همین منظور در این بخش قصد داریم به مواردی بپردازیم که بررسی هر کدام می‌تواند خرید این نوع دستگاه‌ها را برای شما عزیزان راحت‌تر نماید:

اندازه و ابعاد یخچال صنعتی

اندازه یخچال‌های صنعتی به دو عامل ظرفیت و ابعاد خارجی بستگی دارد. ظرفیت یخچال صنعتی به حجم داخلی آن اشاره دارد و معمولاً به لیتر اندازه‌گیری می‌شود. ظرفیت یخچال صنعتی ممکن است بین چند صد لیتر تا چند هزار لیتر متغیر باشد. حال با توجه به اینکه برای چه موقعیتی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و سوپرمارکت‌ها و… به یخچال صنعتی نیاز دارید باید از بین انواع یخچال صنعتی بهترین مدل را انتخاب کنید. از طرف دیگر؛ بررسی ابعاد خارجی یخچال شامل ارتفاع، عرض و عمق یخچال در انتخاب این محصول دارای اهمیت است که باید بر اساس موقعیتی که در اختیار دارید بهترین مدل را انتخاب کنید.

این مطلب هم مطالعه کنید: محصولات خوراکی و بهداشتی را گران نخرید!

کمپرسور یخچال صنعتی

در زمان خرید یک یخچال صنعتی، کمپرسور یکی از عناصر اصلی است که باید بررسی شود. کمپرسور در یخچال صنعتی برای فشرده‌سازی و متراکم کردن گاز استفاده می‌شود. برای بررسی کمپرسور کافی است مواردی مانند نوع و بازده کمپرسور، قدرت و سطح صدای این بخش در نظر گرفته شود. البته اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای درخواست مشورت کنید.

 چرخ‌های یخچال صنعتی

توصیه می‌کنیم از انواع یخچال صنعتی استفاده کنید که دارای چرخ هستند. حتماً می‌دانید گاهاً لازم است جابه‌جایی این دستگاه صورت پذیرد تا خدمات‌رسانی به نحو بهتری انجام شود. از طرفی برای کاهش آسیب به یخچال در زمان جابه‌جایی بهتر است از یخچال‌هایی بهره ببرید که دارای چرخ هستند. در این صورت طول عمر این نوع دستگاه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

مدل یخچال صنعتی

یخچال‌های صنعتی در انواع مختلف عرضه شده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها یخچال‌های ایستاده، صندوقی، تک درب الی سه درب، خوابیده و… است. هر کدام از این انواع یخچال دارای ویژگی‌ها و اندازه متفاوت هستند که توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید بهترین نوع را انتخاب نمایید به بررسی آن‌ها بپردازید. در این زمینه حتماً با کارشناسان متخصص صحبت کرده تا مناسب‌ترین این نوع دستگاه‌ها را خریداری کنید.

میزان مصرف انرژی

از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت انواع یخچال صنعتی میزان مصرف انرژی است برای انتخاب یخچال صنعتی با مصرف انرژی کمتر، ابتدا بررسی کنید که آیا یخچال مورد نظر دارای برچسب انرژی است و در صورت وجود، ترجیحاً یخچالی با برچسب A+ یا A++ را انتخاب کنید. همچنین، بررسی کنید که آیا تولیدکننده میزان مصرف برق سالانه را در مشخصات فنی یا برچسب محصول ذکر کرده باشد. همچنین، توجه کنید که برخی از یخچال‌ها دارای فناوری‌های صرفه‌جویی انرژی مانند سیستم‌های سرمایشی پیشرفته یا روشنایی LED هستند.

بررسی بهترین یخچال صنعتی
بررسی بهترین یخچال صنعتی

بررسی بهترین نوع از انواع یخچال صنعتی

یخچال کینو ، زیمان، ایگلو، دیاموند و… از جمله بهترین نمونه از انواع یخچال صنعتی هستند که هر کدام از آن‌ها دارای مدل‌های مختلف بوده و برای موقعیت‌های مدنظر مدیران کسب و کارها قابل استفاده است. حال در ادامه به معرفی برخی از بهترین مدل‌های یخچال‌های عنوان شده می‌پردازیم تا با بررسی هر کدام بتوانید بهترین نوع این محصولات را خریداری کنید. در حال حاضر موارد عنوان شده در ادامه از بهترین یخچال‌های صنعتی به شمار می‌روند:

یخچال صنعتی دو درب ایستاده دیاموند CH-8F-2D

این یخچال تولید شده کشور ایتالیا است و حجم مخزن نگهدارنده آن در حدود ۱۱۷۰ لیتر است. این یخچال صنعتی دارای کمپرسور با ۳.۸ اسب بخار و همچنین با اندازه و وزن مناسب به یکی از بهترین انواع یخچال صنعتی تبدیل شده است. اگر قصد استفاده از یک یخچال دو درب ایستاده در رستوران، کافی‌شاپ و… دارید توصیه می‌کنیم بررسی این محصول را در نظر داشته باشید. ضمناً گفتنی است قیمت انواع یخچال صنعتی دیاموند در مراکز معتبر در رنج بسیاری فوق العاده‌ای قرار دارد که خرید آن را با ارزش‌تر کرده است.

یخچال صنعتی ۵۰ سانتی تک درب kino مدل KR 500

یخچال‌های صنعتی کینو که در ایران تولید می‌شوند دارای انواع و اقسام هستند که مدل KR 500 تک درب برای استفاده در موقعیت‌های مختلف فوق العاده است. این محصول دارای قدرت ۲۰۰ وات، ترموستات مکانیکی، اندازه و وزن مناسب برای جابه‌جایی و جنس بدنه ورق گالوانیزه است. همچنین این یخچال صنعتی سیستم خنک کننده داشته و برای مکان‌هایی مانند کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها انتخاب عالی به نظر می‌رسد. البته این برند مدل‌های زیادی را به بازار عرضه کرده است که در صورت نیاز امکان بررسی هر کدام در مراکز معتبر برای شما مدیران کسب و کارها وجود دارد.

یخچال صنعتی ایستاده زیمان سفید ziman VR 105 L white

زیمان از جمله برندهای ایده‌آل ایرانی است که در تولید محصولاتی مانند یخچال صنعتی فعالیت دارد. مدل معرفی شده جزو بهترین دستگاه‌ها به شمار می‌رود و از مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال پرکاربرد می‌توان به تعداد طبقات مناسب در حدود ۷ و توان مصرفی دستگاه که نزدیک به ۱۲۵ وات است اشاره کرد. از طرفی وزن این یخچال صنعتی ۵۳ کیلوگرم بوده و قابلیت جابه‌جایی آسان دارد. ضمناً جنس بدنه این محصول از فولاد بوده که آن را از سایر مدل‌ها مقاوم‌تر کرده است.

یخچال صنعتی زیرکانتری ایگلو ۵ فوت

یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید انواع یخچال صنعتی ، ایگلو است. این برند ایرانی مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است یخچال زیرکانتری ۵ فوت یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال صنعتی می‌توان به جنس بدنه استیل و ظرفیت حجمی ۲۰۰ لیتر آن اشاره کرد. همچنین این محصول دارای عایق جداره پلی یورتان و فن خنک کننده است که این محصول را نسبت به مدل‌های مشابه برتر کرده است.

معرفی بهترین یخچال صنعتی
معرفی بهترین یخچال صنعتی

معرفی بهترین شرکت عرضه کننده انواع یخچال صنعتی

با توجه به موارد عنوان شده، اگر در حال حاضر برای موقعیت‌های دلخواه‌تان مانند رستوران، کافی‌شاپ و یا سایر مکان‌ها به یک یخچال صنعتی مناسب نیاز دارید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه وزیری مراجعه کنید. در این مرکز به راحتی می‌توانید به مقایسه قیمت انواع یخچال صنعتی بپردازید و برندها و مدل‌های مدنظرتان را بررسی کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های به‌کارگیری از این مرکز عرضه کننده یخچال صنعتی می‌توان به قیمت عالی، کیفیت مناسب یخچال‌ها و مشاوره قبل از ثبت سفارش نهایی این نوع محصولات اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید محصول مورد نیازتان را خریداری کنید کافی است از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مدیران یا مشاوران مجموعه وزیری در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *