Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

ایمپلنت آلمانی یا کره ای

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
قیمت ایمپلنت دندان آلمانی

ایمپلنت دندان یک روش درمان بی دندانی است که برند های سازنده، در کشور های مختلفی مستقر هستند. کره و آلمان دو کشور مطرح در زمینه تولید ایمپلنت دندان آلمانی و ایمپلنت کره ای هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

برای کسب اطلاع از قیمت ایمپلنت دندان آلمانی و کره ای می توانید از صفحه زیر دیدن کنید:
قیمت ایمپلنت دندان آلمانی و کره ای

ایمپلنت دندان آلمانی یا کره ای
ایمپلنت دندان آلمانی یا کره ای

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی می باشد که برای درمان مشکلات بی دندانی استفاده می شود و دارای طول عمر و‌ دوام بسیار بالایی است. علاوه بر تمامی این موضوعات این روش درمان دارای یک مزیت منحصر به فرد است و این مزیت این است که ایمپلنت دندان علاوه بر بی دندانی می تواند به گونه ای ریشه دندان را نیز درمان می کند و مانع از هر گونه تحلیل رفتن استخوان فک و بهم خوردن حالت آن شود.

البته منظور از درمان کردن ریشه این است که می تواند عملکرد و کارکرد ریشه دندان را شبیه سازی کرده و از آثار  بد نداشتن ریشه دندان پیشگیری کند.

 ایمپلنت دندان از چند بخش تشکیل شده است و کیفیت تجهیزات مورد استفاده در ایمپلنت دندان در روند درمان و موفقیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد. از همین جهت برند های زیادی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت، تحقیق، آزمایش و تولید در این صنعت دندان پزشکی هستند تا بتوانند ایمپلنت های با کیفیت تری، با طول درمان کوتاه تر و نتیجه موفقیت آمیز تری را تولید کنند.

زیرا هر چه طول درمان کم تر باشد درصد موفقیت درمان افزایش می یابد. دلیل این موضوع که تجهیزات و طول درمان در موفقیت درمان ایمپلنت تاثیر بسیار زیادی دارد این موضوع می باشد که این درمان تحت یک عمل جراحی تهاجمی صورت می گیرد و نیازمند کمی مدت زمان است تا بیمار به صورت کامل بهبودی خود را به دست بیاورد.

همان طور که اشاره کردیم کشور های زیادی در این صنعت فعالیت می کنند اما باید بدانید کره و آلمان از کشور هایی هستند که برند های ایمپلنت سازی در این کشور ها توانسته اند ایمپلنت هایی با کیفیت مطلوب تولید کنند و در بازار جهانی عرضه کنند. ایمپلنت های تولید شده توسط این دو کشور دارای محبوبیت بالایی بین بیماران و دندان پزشکان می باشند و تقاضای درمان با استفاده از این ایمپلنت ها زیاد است.

حال به این مبحث می رسیم که ایمپلنت های آلمانی بهتر هستند یا ایمپلنت های کره ای؟ که ما در این مقاله قصد بررسی این ایمپلنت ها و مقایسه آن ها با یک دیگر را داریم. جهت پاسخ دادن به سوال ذکر شده تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با ایمپلنت دندان آلمانی

ایمپلنت های آلمانی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و از همین جهت قیمت آن ها قطعا گران تر از ایمپلنت های کره ای می باشد. البته گاهی ایمپلنت های کره ای تولید شده توسط برخی برند های کره ای از نظر کیفیت نزدیک به کیفیت ایمپلنت های آلمانی می باشند.

آلمان از بزرگ ترین کشور هایی است که در این صنعت دندان پزشکی فعالیت دارد و از بزرگ ترین تولید کنندگان اروپا و چهارمین کشور در سطح جهان می باشد. در سطح جهانی ، تولیدات آلمان به دلیل سرمایه گذاری های کلان در زمینه های آموزش ، تحقیق و توسعه محصولات بسیار با کیفیت به شهرت بسیار زیادی رسیده اند.

قیمت ایمپلنت دندان آلمانی
قیمت ایمپلنت دندان آلمانی

این کشور از بهترین تولید کننده ها در بخش ماشین آلات و تجهیزات ، الکترونیک ، محصولات شیمیایی و محصولات فلزی است. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده آلمان در این صنعت دندان پزشکی یعنی تولید ایمپلنت از بهترین تولید کنندگان دنیا می باشد و بازار جهانی این صنعت را تحت تاثیر قرار داده است.

برند های آلمانی برای تولید ایمپلنت های خود با سرمایه گذاری روی تحقیقات، آزمایش ها و استفاده از تکنولوژی روز برای تولید ایمپلنت و همچنین استفاده از متریال درجه یک و متد های جدید بهترین ایمپلنت ها را تولید می کند.

که این ایمپلنت های تولید شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و بازار جهان را تحت تاثیر قرار می دهند. ایمپلنت های آلمانی با توجه به دوام و کیفیت بسیار بالایی که دارند رضایت بیمار را به خود جلب کرده اند و خود را در صدر جدول جهانی قرار داده اند.

برند های آلمانی معتبر، با کیفیت و موجود در بازار ایران از قبیل icx  و bego و xive می باشند، این برند ها در ایران دارای نمایندگی های معتبر می باشند. قطعات و تجهیزات این برند ها در بازار ایران به راحتی در دسترس می باشند و به همین علت در صورتی که بودجه لازم را داشته باشید می توانید از پزشک خود درخواست استفاده از ایمپلنت آلمانی را کنید.

آشنایی با ایمپلنت دندان کره ای

ایمپلنت های کره ای نیز دارای کیفیت مطلوبی می باشند و در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این ایمپلنت ها به جز برخی محصولات که محدود می باشند از نظر مطلوب بودن نسبت به برند های آلمانی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

هرچند این موضوع را باید در نظر داشته باشید که ایمپلنت های کره ای از هزینه کم تری برخوردار هستند و با توجه به قیمت مناسب این ایمپلنت ها از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار هستند.

قطعات و تجهیزات این برند های کره ای به راحتی در بازار ایران یافت می شود، قیمت مناسب و در دسترس بودن قطعات به علاوه کیفیت مطلوب موجب این شده است که این ایمپلنت ها در ایران دارای تقاضای بالایی باشند و مورد استفاده دندان پزشکان و بیماران زیادی قرار بگیرند.

به طور کلی انتخاب برند ایمپلنت و درمان به چند فاکتور بستگی دارد که یکی از مهم ترین این فاکتور ها توان مالی بیمار می باشد. زیرا هر چه فرد توان مالی بیشتری را دارا باشد می تواند از ایمپلنت های با کیفیت تر و با دوام تری استفاده کند و از دیگر فاکتور ها باید به نیاز بیمار اشاره کرد، در این بخش باید برای اطلاع از مناسب بودن کدام نوع ایمپلنت، بیمار باید به دندان پزشکی متخصص مراجعه نماید تا به طور دقیق مورد معاینه قرار گیرد و پزشک اعلام کند که با توجه به نیاز و توان مالی بیمار کدام ایمپلنت مناسب ایشان است.

فراموش نکنید که از مهم ترین فاکتور ها در درمان ایمپلنت دندان انتخاب پزشک است زیرا هر چقدر پزشک دارای مهارت و تخصص بیشتری باشد می تواند درمان را به گونه ای انجام دهد که طول عمر، دوام و درصد موفقیت درمان شما افزایش یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *