Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری

انتخاب پارچه برای دوخت مانتو اداری دغدغه بسیاری از کارفرمایان و کارمندان است، زیرا مقاومت آن در برابر شست و شو، پرزدهی، چروک پذیری و غیره بسیار اهمیت دارد.

مقدمه

مرکز تولیدی مانتو اداری طاعتی، بهترین مرکز برای خرید لباس فرم اداری زنانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. فروش بدون واسطه در این مجموعه منجر به کاهش قیمت ها شده است. این مجموعه تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت پارچه و دوخت به مشتریان ارائه می دهد. این مجموعه بیش از ۱۵ سال سابقه در طراحی و تولید لباس فرم اداری دارد و مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش و دوخت مانتو شلوار اداری است.

برند طاعتی با حرفه ای ترین طراحان پوشاک و مانتو در کشور همکاری کرده و زبده ترین خیاطان و ماهر ترین چرخکاران مانتو را در این امر به کار گرفته است.

مجموعه طاعتی با بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی همکاری کرده و سفارشات تکی و عمده را در سریع ترین زمان ممکن تحویل می دهد. این برند از مواد اولیه و پارچه های مرغوب و درجه یک با ضمانت عدم کرک و پرز دهی و آبرفت جهت برش و دوخت انواع مانتو اداری و لباس فرم استفاده می کند. در ادامه به معرفی بهترین پارچه هایی که این برند در تولید محصولات خود استفاده می کند می پردازیم.

بهترین جنس برای دوخت مانتو اداری

انتخاب بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری کار بسیار دشواری است و معمولاً تبدیل به یک دغدغه برای کارفرمایان می شود. به دلیل استفاده مداوم و مکرر لباس فرم، جنس آن باید بسیار با دوام و با کیفیت باشد. همچنین باید در برابر شست و شو مقاوم باشد و مندرس و دچار آبرفت، تغییر رنگ و تغییر فرم نشود. جنس و ضخامت مانتو شلوار اداری باید متناسب با فصل باشد. انتخاب جنس نا مناسب در فصول مختلف می تواند کارایی کارکنان را به شدت کاهش دهد.

پارچه انتخابی برای لباس فرم باید قوام کافی داشته باشد و خوش دوخت و خوش استایل باشد. همچنین پارچه لباس فرم باید رنگ ثابت و اتو خور باشد و از تعریق بیش از حد جلوگیری کند. در ادامه بهترین پارچه های ضد چروک، سبک و خوش دوخت را به شما معرفی می کنیم.

بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری
بهترین پارچه ها برای دوخت مانتو اداری

پارچه ویگاس ترک، گران ترین پارچه برای دوخت مانتو اداری

ویگاس یا وگاس یکی از گران ترین پارچه هایی است که برای دوخت مانتو اداری استفاده می شود. این پارچه لطافت و نرمی منحصر به فردی دارد و کاملاً کشسان است. در نتیجه به خوبی روی تن می نشیند و خوش دوخت است. تنوع رنگی نیز از دیگر ویژگی های پارچه وگاس است. ۷۵ درصد بافت وگاس از نخ تشکیل شده است؛ بنابراین از آن در تمامی فصول می توانید استفاده کنید.

پارچه بزیاق ترک، پر فروش ترین پارچه برای دوخت مانتو اداری

پارچه بزیاق ترک یکی از پر فروش ترین پارچه های ترک در ایران است. این پارچه برای دوخت انواع لباس فرم استفاده می شود. عمر و دوام پارچه بزیاق بسیار بالا بوده و دارای رنگ ثابت است؛ بنابراین یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت مانتو شلوار اداری به شمار می رود. این پارچه در هر شرایطی مقاوم است. ۷۵ درصد بافت پارچه بزیاق از جنس نخ است؛ بنابراین ریزش خوبی دارد و از پارچه های کرپ لطیف تر است. از پارچه بزاق ترک برای دوخت انواع مانتو اداری در فصل های خنک استفاده می شود.

پارچه بزیاق ترک، برای دوخت مانتو اداری
پارچه بزیاق ترک، برای دوخت مانتو اداری

فلورا ایرانی از دیگر پارچه های با کیفیتی است که برای دوخت مانتو اداری استفاده می شود. فلورا در برابر پرزدهی و آبرفت مقاوم بوده و ایستایی بالایی دارد. بافت فلورا ایرانی کمی زبر است که در هنگام لمس کردن پارچه متوجه آن خواهید شد. این پارچه قیمت مناسبی دارد و برای دوخت مانتوهای اداری تابستانی استفاده می شود.

پارچه کرپ اندونزی

بعد از ویگاس، پارچه کرپ بالاترین قیمت و کیفیت را در میان دیگر پارچه هایی که برای دوخت مانتو اداری استفاده می شوند دارد. به همین دلیل مانتو شلوارهای اداری دوخته شده با این پارچه نیز قیمت بالایی دارند. کرپ اندونزی بافت نرم و براقی دارد. ریزش آن بسیار بالا بوده و کاملاً متناسب با اندام بدن فرم می گیرد. در نتیجه بسیار خوش دوخت بوده و لباس دوخته شده نهایی بسیار خوش استایل خواهد بود.

بیشتر شرکت های هواپیمایی به دلیل تن خور خوب مانتوهای کرپ مشتری این پارچه هستند. پارچه کرپ ترکیبی از پشم و ابریشم بوده و لباس دوخته شده با آن کاملاً راحت است.

پارچه فیونا درجه یک

فیونا جزو محبوب ترین پارچه های چینی برای دوخت مانتو اداری است. لباس های فرم دوخته شده با این جنس پارچه، فروش بسیار بالایی دارند. بافت این پارچه در مقایسه با فلورا نرم تر و قیمت آن نیز کمی بالاتر است. اکثر سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی برای لباس فرم کارکنان خود پارچه فیونا را انتخاب می کنند.

پارچه ترگال برای دوخت مانتو اداری خنک

لطافت، سبکی و رنگ ثابت پارچه ترگال، آن را تبدیل به اولین انتخاب برای دوخت مانتو اداری در فصل بهار و تابستان کرده است. ترگال سبک، خنک و راحت است و تن خور خوبی دارد. این پارچه ترکیبی از پشم و ابریشم است و تنوع بالایی در رنگ بندی دارد. ایستایی و قوام پارچه ترگال بسیار مناسب بوده و لباس فرم دوخته شده با آن بسیار خوش فرم خواهد بود. قیمت منصفانه نیز از دیگر ویژگی های این پارچه است.

بهترین جنس مانتو اداری
بهترین جنس مانتو اداری

پارچه کتان، رایج ترین پارچه برای دوخت مانتو اداری

یکی از رایج ترین پارچه هایی که برای دوخت مانتو اداری استفاده می شود پارچه کتان است. پارچه کتان بسیار خنک و راحت و مخصوص فصل های بهار و تابستان است. از این پارچه در دوخت مانتو با استایل های اسپرت، رسمی و غیره استفاده می شود.

بافت پارچه کتان، گیاهی بوده و به راحتی هوا در آن جریان می یابد. در نتیجه منجر به ایجاد تعریق و حساسیت های پوستی نخواهد شد. از معایب پارچه کتان می توان به چروک پذیری بالای آن اشاره کرد. این در حالی است که پارچه های کتان کش چروک پذیری کمتری دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *