Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

آموزشگاه شیرینی پزی و قنادی پرتیکان

5/5
آنچه در مطلب میخوانید:
آموزشگاه شیرینی پزی و قنادی پرتیکان | مجله تک آشپز

شرکت پرتیکان با هدف ارتقای کیفیت شیرینی در ایران اقدام به برگزاری دوره های حرفه ای قنادی و شیرینی پزی حرفه ای پرداخته است. در تمامی دوره های برگزار شده از پایه با هنرجو کار شده و معیار ها و رسپی های آموزش داده شده تماما رسپی های قنادی و رستورانی است.در تمامی این سال هایی که شرکت پرتیکان مشغول به فعالیت بوده افرادی را پرورش داده که هر کس به نوعی در زمینه آموزش دیده به فعالیت پرداخته و باعث افتخاری برای این شرکت گشته اند.
آموزش اصول اساسی پخت شیرینی خشک،تر،نان ها،کیک های تولد و نامزدی،آموزش حرفه ای طراحی روی کیک و دکوردهی کیک،آموز کیک های ایستاده،آموزش حرفه ای کافی شاپ،آموزش انواع دسرهای به روز،مشاوره جهت راه اندازی کارگاه قنادی و رستوران،مشاوره جهت خرید ادوات و وسایل قنادی و ،فروش به قیمت عمده تمام لوازم و وسایل صنعتی قنادی و… از جمله فعالیت های این موسسه طی این سال ها بوده است.
هدف ما افزایش کیفیت و به روز کردن اصول قنادی و شیرینی پزی است که شما تاکنون فرا گرفته اید.

از حیث این که ایران پرمصرف کننده ترین کشور در زمینه شیرینی، دسر و کیک است و کمبود نیروهای با مهارت شیرینی پزی و قنادی در کارگاه های قنادی ایران به وفور چشم میخورد ما بر آن آمدیم تا با گروهی متشکل از استاد کاران قنادی به نام و ماهر در عرصه اموزش گامی تازه نهیم و ایران کنونی را که تا کنون در راستای شیرینی پزی خانگی و اموزش شیرینی های قدیمی فعالیت داشته به سمت و سوی شیرینی پزی صنعتی به سبک قنادی سوق داده و به جرات می توان گفت اولین اموزشگاه شیرینی پزی به سبک واقعی قنادی در ایران هستیم و تنها هدف ما پرورش استاد کاران موفق،توانا و به نام قنادی است.
چه بسا هنر جویان خانم و اقایی که دارای ذوق،خلاقیت و توانایی بالا در عرصه شیرینی پزی هستند ولی به دلیل نداشتن مهارت تخصصی قنادی از کار بازمانده و محصور به یک کارگاه خانگی شده اند. فقط با گذراندن یک دوره از دوره های صنعتی پرتیکان در زمینه هنری خود متخصص شوید و به کار در حجم بالا بپردازید.
موفقیت شما در عرصه هنر زیبای شیرینی پزی و قنادی افتخار ماست
آموزش شیرینی پزی حرفه ای،رسپی های واقعی قنادی، مربیان قناد با سابقه کاری چندین ساله موفق، کار عملی استاد با هنرجو در کلاس های شیرینی پزی، برگزاری دوره های دایم شیرینی پزی،آموزش حرفه ای با ادوات خانگی و صنعتی، صدور مدرک بین المللی شیرینی پزی،پشتیبانی آنلاین با تلگرام و اینستاگرام ، دوره های آموزشی حرفه ای برای بالا بردن سطح کیفی کار اساتید قناد.

آدرس:

تـهران، میـرداماد،جنب متـرو میـرداماد، خیابان دکتر نوربخش(پگاه سابق)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *